آموزش سبک مینی مال Mimimal در طراحی کاتالوگ

به گزارش باتسک، ساده بودن طرح در این سبک از ارکان اصلی مینی مال می باشد سبکی کاملاً ساده (حذف اشکال ها و متون اضافه) در این نوع طراحی کالا یا خدمات بیشتر موردتوجه قرار می گیرد و فوکوس اصلی روی محصول یا خدمات می باشد. پیشنهاد می گردد اگر محصول یا خدمات جدیدی برای معرفی دارید از این نوع سبک استفاده نمایید. در این طرح باید مخاطب 80% تا100% اطلاعات لازم را از طرح نهایی را به ذهن انتقال دهد. قبل از طراحی بهتر است این سؤال را از خود بپرسید اگر مخاطب طرح شما رو مشاهده کرد چقدر برای او قابل فهم است؟ اطلاعات محصول را با چه خلاقیتی به ذهن کاربر منتقل می کنید؟

آموزش سبک مینی مال Mimimal در طراحی کاتالوگ

خلاقیت و تجربه طراح در سبک مینی مال می تواند بسیار تأثیر گذار باشد و در اوج سادگی محصولات رامی توان به زیباترین شکل به مخاطبین ارائه کرد. این نکته را به خاطر بسپارید که توازن، هارمونی رنگ و ترکیب ساختار بسیار پراهمیت است. نظم در جایگذاری تصاویر و عناوین می تواند برجذب مخاطب تأثیر گذار می باشد و می تواند به راحتی مخاطب را در شناخت بهتر محصول هدایت کند.

استفاده از فضای سفید یا رنگ سازمانی می تواند بر طرح کاتالوگ و بروشور تأثیر گذار باشد و بهتر است با طراح کاتالوگ مشورت کنید و برای فضاهای خالی تصمیم گیری کنید که طرح پس زمینه سفید باشد یا اینکه از رنگ سازمانی استفاده نمایید.

توصیه می گردد در این سبک مینی مال از رنگ بندی گوناگون استفاده نکنید چراکه استفاده از رنگ های زیاد می تواند ذهن مخاطب را مشغول کند و نتواند با محصول شما ارتباط بگیرد.

انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 802

به "آموزش سبک مینی مال Mimimal در طراحی کاتالوگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش سبک مینی مال Mimimal در طراحی کاتالوگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید