آشنایی با بهترین جاذبه های کرابی

به گزارش باتسک، کرابی (krabi)، با توجه به خط ساحلی بسیار جذاب و دیدنی، پوشش گیاهی انبوه، امکان انجام فعالیت‌های آبی متنوع و کوهنوردی و غذاهای خوب اصلا جای تعجب ندارد که این منطقه با این سرعت رشد کرده.

آشنایی با بهترین جاذبه های کرابی

برای فرار از استرس‌ها و روزمرگی‌ها جزایر کوچک کوه هونگ (Koh Hong) مکانی عالی به شمار می‌روند. این جزایر کوچک، چشم‌اندازهایی زیبا، سواحل شنی سفید، صخره‌های مرجانی و یک تالاب زیبا را در اختیار شما می‌گذارند. 

چشمه‌های آب گرم کلانگ تام (Klong Thom Hot Springs)، علاوه بر رفع خستگی، خاصیت درمانی و تسکین‌دهنده هم دارند. آب این چشمه‌ها از منابع زمین گرمایی واقع در محفظه‌های آتشفشانی تامین می‌شود که راه خود را به سطح زمین باز می‌کنند. میانگین دمای این آب‌ها به 30 تا 40 درجه‌ی سلسیوس می‌رسد و مملو از نمک‌های معدنی می‌باشد.

خلیج مایا درون جزایر شش‌گانه‌ی فی فی قرار گرفته است. صخره‌های مرتفعی با ارتفاع 100 متر اطراف این خلیج را احاطه کرده‌اند. همچنین سواحل زیادی در اطراف آن وجود دارد، اما اغلب آن‌ها کوچک هستند. ساحل اصلی، یعنی جایی که قایق‌ها مسافران را پیاده می‌کنند حدود 200 متر طول دارد و سراسر آن را شن‌های نرم سفید پوشانده است. آب‌های شفاف به همراه صخره‌های مرجانی رنگارنگ و تعداد بیشماری گونه ماهی از این ناحیه مقصدی مطلق برای غواصان ساخته‌اند.

جنگل‌ حرای آ او لاک (Ao Luk Mangroves)، منطقه‌ای در 40 کیلومتری شمال شهر کرابی برای بازدید در تور کرابی می‌باشد، که محیط طبیعی حفاظت شده و بکر زیبایی را ارائه می‌دهد. این ناحیه فضایی روستایی دارد و میزبان دو پارک ملی ثان بوک خورانی و خائو فانوم بنچا است. صخره‌های بلند سنگ آهکی مانند آنچه در خلیج فانگ نگا مشاهده کردید به همراه چشم‌اندازهای سرسبز تپه‌ای و جنگل‌های حرا هویت این منطقه را می‌سازند.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1022

به "آشنایی با بهترین جاذبه های کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین جاذبه های کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید