کلوپ: شکست نیوکاسل راحت نیست، برابر بارسا فقط نتیجه نگرفتیم

به گزارش باتسک، سرمربی لیورپول به خوبی می داند با توجه به شرایط نیوکاسل در جدول، این تیم حریف آسانی برای تیمش نخواهد بود.

کلوپ: شکست نیوکاسل راحت نیست، برابر بارسا فقط نتیجه نگرفتیم

کلوپ: شکست نیوکاسل راحت نیست، برابر بارسا فقط نتیجه نگرفتیم

جدال در صدر جدول لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده و اختلاف یک امتیازی سیتی با لیورپول، دو هفته سرانجامی را بسیار هیجان انگیز نموده است. تفاضل گل سیتی 4 گل بهتر از لیورپول است و این تیم همچنین شش گل بیشتر از لیورپول به ثمر رسانده اما اگر در سرانجام همه چیز از امتیاز، تفاضل گل و گل زده برابر گردد، یک بازی بین دو تیم، قهرمان را تعیین خواهد نمود.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در خصوص این پلی آف احتمالی گفت: چطور چنین چیزی ممکن است؟ یعنی ما از لحاظ تفاضل گل و گل زده با سیتی برابر خواهیم شد؟ ما باید 5 گل بیشتر از سیتی به ثمر برسانیم؟ اوه، شگفت انگیز است. بازی پلی آف چه زمانی برگزار می گردد؟ بعد از فینال جام حذفی یا قبل از آن؟ البته چنین دیداری، قهرمان واقعی لیگ را تعیین خواهد نمود و زمان و مکانش نیز مهم نخواهد بود ولی من فکر نمی کنم این ایده، خیلی موردپسند باشد.

کلوپ ادامه داد: نمایش ما در هفته های اخیر درخشان بوده است و ما باید به همین راستا ادامه دهیم. بازیکنان را کاملا با انگیزه دیده ام. وقتی شما در کورس قهرمانی هستید، خستگی معنایی ندارد. ما به شکلی وحشتناک جاه طلب هستیم و تمام چیزی که احتیاج داریم، شکست نیوکاسل است که البته می دانم کار ساده ای نخواهد بود. نتیجه ای که سیتی دوشنبه شب کسب خواهد نمود، دغدغه ما نیست.

او درباره تاثیر شکست از بارسا روی بازی با نیوکاسل گفت: البته که می توانستیم برابر بارسا نتیجه ای بهتر کسب کنیم. مدت زمان زیادی از آن بازی نگذشته و زمان زیادی برای ریکاوری هم نداریم. به بازی با بارسا از دو منظر می توان نگاه کرد. یکی شکل بازی و دیگری نتیجه. در شکل بازی ما بسیار خوب بودیم ولی نتیجه خوبی نگرفتیم. در پرواز بازگشت، بازیکنان را در وضعیت روحی بدی ندیدم و می دانم که 100 درصد توجه شان کاملا به بازی با نیوکاسل است. تنها 20 ساعت برای ریکاوری فرصت داریم و برای پیروزی به زمین حریف خواهیم رفت. این یک بازی کاملا متفاوت است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 502

به "کلوپ: شکست نیوکاسل راحت نیست، برابر بارسا فقط نتیجه نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: شکست نیوکاسل راحت نیست، برابر بارسا فقط نتیجه نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید