سفر با کشتی کروز همراه بچه ها

به گزارش باتسک، اگر قصد رزرو یک کابین کشتی کروز برای تعطیلات به همراه بچه ها دارید از قبل کمی بیشتر در مورد موارد احتمالی تحقیق کنید تا سفر انطوری که انتظار ان را داشتید پیش برود و لذت بخش باشد.

سفر با کشتی کروز همراه بچه ها

سفر با تور کشتی کروز می تواند یک انتخاب عالی برای تعطیلات خانواده باشد. بسیاری از کشتی های کروز جدید، دارای گزینه های بی پایان سرگرمی برای تمامی سنین هستند. داشتن برنامه و آماده سازی لازمه هر سفری است، که یک اشتباه می تواند سفر را به کامتان تلخ کند. حال ما نکاتی را مورد بررسی قرار می دهیم تا سفر راحتری با خانواده داشته باشید.

قبل از سفر با کشتی کروز تحقیق کنید

قبل از رزرو در مورد گزینه های کروز به خوبی تحقیق کنید. جنبه های مثبت و منفی در رابطه با مراقبت از کودکان، فعالیت های خانواده، گزینه های غذا، اندازه ویژه کابین ، مجلل بودن و طرح آن و از همه مهمتر قیمت را بررسی کنید. اگر با نوزاد یا کودک نوپای خود به سفر می روید ،گزینه های مراقبت از کودکان مد نظرتان باشد.اگر با نوجوانان به سفر می روید، برنامه های تفریحی را در نظر داشته باشید.

رسیدن یکروز قبل از حرکت

رسیدن به کشتی حتی می‌تواند از رسیدن به پرواز استرس زا تر باشد.اگر امکان آنرا دارید یکروز قبل از حرکت کروز ، در محلی نزدیک اقامت کشتی ساکن شوید تا برنامه ها را با آرامش خاطر بیشتری پیش ببرید.

اجتناب از بیماری

این نکته را باید بدانید که کابین هایی که در اوسط کشتی قرار دارند، نسبت بهدیگر کابین ها حرکت کمتری را انتقال می دهند و باعث می شود دچار دریازدگی نشوید. در سفر دریایی نیز اقدامات ایمنی برای جلوگیری از بیماری مانند: شستن دست ها ،خوردن غذای سالمتر و ...را فراموش نکنید.

با یک متخصص کروز مشورت کنید

سازماندهی و رزرو تمامی سفر ها آسان است به غیر از سفر دریایی. باید یک آژانس مسافرتی متخصص در سفرهای دریایی شما را در تمامی مراحل یاری کند. یک عامل که اطلاعات خوبی در رابطه با کشتی های کروز داشته باشد، هم می تواند بهترین کروز را برای شما انتخاب کند و هم می تواند مزایای بهتری را برای خانواده شما رزرو کند. این عامل باعث می شود اشتباهات شما بسیار کم شود.

کودکان را در انتخاب سهیم کنید

کودکان به خصوص نوجوانان می‌تواند نقش بزرگی در انتخاب بهترین کروز داشته باشند. انتخاب کشتی باید ترکیبی از فعالیت های مورد توجه همه سنین اعضای خانواده باشد.

به گزینه نگهداری کودک توجه کنید

اگر کودک شما نوپا و یا نوزاد است، باید تمام حواستان به نگهداری از کودک باشد.حال اگر کشتی دارای گزینه نگهداری از کودک باشد می توانید کودک خود را در آنجا بگذارید و از امکانات تفریحی کشتی به راحتی استفاده کنید.

بحث در مورد انتظارات کشتی

قبل از سوار شدن بر کشتی، در مورد قوانین و مقررات کشتی به طور کامل به کودکان توضیح دهید. برخی از قوانین و مقررات خانه هم در کشتی باید دنبال شود مانند شام خوردن اعضای خانواده با یکدیگر.

بسته بندی درست برای کودکان در کروز

قبل از ورود شما به کشتی، چمدان ها تحویل داده می شود و بعد از بررسی به اتاقتان برده می شود. نیازی به داشتن چمدانی بزرگ و سنگین نیست فقط لوازم ضروری را در نظر داشته باشید. برخی لوازم نیز که زودتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت مانند: کارت شناسایی، اسناد کروز، لباس های شنا و ضد آفتاب را بالای چمدان قرار دهید. اگر با یک نوزاد در سفر هستید، مقدار زیادی از پوشک، غذای کودک، دستمال مرطوب در کیفی همراه خود بگذارید.

انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 377

به "سفر با کشتی کروز همراه بچه ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر با کشتی کروز همراه بچه ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کشتی کروز همراه بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید