چنگال ترسناک پرنده ای شگفت انگیز!، عکس

به گزارش باتسک، از سوابق تاریخی دوران باستان و از فسیل هایی که کشف نموده ایم، می دانیم که پرندگان بزرگ میلیون ها سال در این زمین پرسه می زنند. اما چیزی که بیشتر مردم از آن مطلع نیستند این است که چنین گونه های بزرگی هنوز در اطراف ما هستند و حتی تا به امروز نیز زندگی و تنفس می نمایند و نمونه کامل آن عقاب هارپی است.

چنگال ترسناک پرنده ای شگفت انگیز!، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، بسیاری از کاربران اینترنت با تماشا تصویر این پرنده بزرگ الجثه شوکه شدند و بسیاری تصور کردند که این تصویر به صورت دیجیتالی تغییر یافته است، در حالی که دیگران فکر می کردند شخصی لباس حیوانی پوشیده است. با این حال، هزاران نفر از اینکه متوجه شدند موجود مورد بحث واقعا وجود دارد و به عقاب هارپی معروف است، شگفت زده شدند.

بسیاری از نمونه ها که یکی از بزرگترین گونه های پرنده هنوز زنده به حساب می آیند، به میزان یک انسان بالغ بالغ شدند. طول بال آن می تواند به 6.5 فوت برسد و وزن آن بین 4 تا 20 پوند باشد (وزن ماده وزن نر را دو برابر می نماید). پنجه های آن بسیار بزرگ است، آنها می توانند بیش از 5 اینچ منبسط شوند و از دست انسان بزرگتر باشند.

از سوابق تاریخی دوران باستان و از فسیل هایی که کشف نموده ایم، می دانیم که پرندگان بزرگ میلیون ها سال در این زمین پرسه می زنند. اما چیزی که بیشتر مردم از آن مطلع نیستند این است که چنین گونه های بزرگی هنوز در اطراف ما هستند و حتی تا به امروز نیز زندگی و تنفس می نمایند و نمونه کامل آن عقاب هارپی است.

بسیاری از کاربران اینترنت با تماشا تصویر این پرنده بزرگ الجثه شوکه شدند و بسیاری تصور کردند که این تصویر به صورت دیجیتالی تغییر یافته است، در حالی که دیگران فکر می کردند شخصی لباس حیوانی پوشیده است. با این حال، هزاران نفر از اینکه متوجه شدند موجود مورد بحث واقعا وجود دارد و به عقاب هارپی معروف است، شگفت زده شدند.

طول بال آن می تواند به 6.5 فوت برسد و وزن آن بین 4 تا 20 پوند باشد. پنجه های آن بسیار بزرگ است، آنها می توانند بیش از 5 اینچ منبسط شوند و از دست انسان بزرگتر باشند.

منبع: هیستوری آف یستردی

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2818

به "چنگال ترسناک پرنده ای شگفت انگیز!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چنگال ترسناک پرنده ای شگفت انگیز!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید