نیل دراکمن به ریاست استودیوی ناتی داگ رسید

به گزارش باتسک، هرچند که این قضیه کمی رؤیایی به نظر می رسد اما نیل دراکمن، فردی که روزی در نقش کارآموز وارد ناتی داگ شده بود، اکنون به عنوان رییس این استودیو منصوب شده است. سمتی که احتمالا در پی موفقیت های بزرگ او در سال های زیاد حضورش در ناتی داگ به دست آمده است.

نیل دراکمن به ریاست استودیوی ناتی داگ رسید

طبق بیانیه جدیدی که ناتی داگ در سایت رسمی خود منتشر نموده است، چندین فرد قدیمی و باسابقه این استودیو ترفیع شغلی گرفته اند. نیل دراکمن که تقریبا 3 سال پیش به عنوان نائب رییس استودیو منصوب شده بود، اکنون به صورت مشترک همراه با ایوان ولز ریاست استودیو ناتی داگ را بر عهده دارند. البته، این ارتقاهای شغلی فقط مربوط به دراکمن نبوده است. ایوان ولز که در این سال های اخیر به تنهایی رییس استودیو بوده، در بیانیه جدید منتشرشده اعلام نموده است:

با این حال، این خبر به آن معنا نیست که نیل دراکمن قرار است کمتر در ساخت بازی ها یا کارگردانی و نویسندگی آن ها نقش داشته باشد. او حتی در پیامی در حساب توییتری خود این نکته را بیان نمود که قرار است همچنان به کارگردانی و نویسندگی ادامه بدهد و در این عین حال می خواهد در این میان در نقش یک مربی و راهنما به موج بعدی افراد خلاق استودیو یاری رسانی کند. اکنون وظیفه ی نیل دراکمن در استودیو ناتی داگ بیش تر شده و او پس از موفقیت های عظیمی که در نقش کارگردان بازی هایی همچون The Last of Us (پارت 1 و 2) و آنچارتد 4 کسب نموده، وظیفه سنگین ریاست استودیو را هم باید در کنار ایوان ولز بر عهده بگیرد. این قضیه برای آلیسون موری و کریستین گیرلینگ صادق است که باید در سمت قبلی دراکمن یعنی به عنوان نائب رییس ناتی داگ فعالیت نمایند و اکنون آن ها دشوارتر شده است.

این روزها نام The Last of Us Part II در جوایز آخر سال بسیار دیده می گردد و علاوه بر کسب جایزه اصلی مراسم جوی استیک اواردز، در گیم اواردز سال جاری هم در بخش های مهمی نامزد شده است. با این وجود، این تنها چیزی نیست که هواداران این روزها از ناتی داگ انتظار دارند. هرچند به صورت رسمی اعلام نشده اما در گذشته به خصوص از سوی نیل دراکمن اشاره هایی شده بود که به زودی بخش چندنفره آنلاین بازی The Last of Us Part II هم منتشر خواهد شد. اکنون که در آستانه مراسم گیم اواردز قرار داریم، این مراسم می تواند گزینه احتمالی و مناسبی برای معرفی رسمی این بخش مورد انتظار باشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1954

به "نیل دراکمن به ریاست استودیوی ناتی داگ رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "نیل دراکمن به ریاست استودیوی ناتی داگ رسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیل دراکمن به ریاست استودیوی ناتی داگ رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید