نشست دبیرکل مسابقات AFC با دبیرکل فدراسیون و مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پاول لوزانوف مدیر کل مسابقات AFC در نشست مشترک با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب معاون و امیر علی حسینی مسئول امور بین الملل این باشگاه به همراه حامد مومنی نماینده دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال به تشریح قوانین و ملزومات میزبانی از مسابقات مراحل بعدی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا پرداخت.

نشست دبیرکل مسابقات AFC با دبیرکل فدراسیون و مدیرعامل پرسپولیس

با توجه به احتمال حضور نمایندگان فوتبال ایران در مراحل بعدی مسابقات همچنین احتمال حضور حداقل یک تیم ایرانی در بازی فینال این دوره، کلیه تشریفات و ضوابط برگزاری مسابقات مراحل نیمه نهایی و فینال رقابت ها مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد.

در صورت حضور یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مسابقه برگشت این رویداد در تهران برگزار می گردد و بر همین اساس ضروری است کلیه موارد مورد احتیاج جهت برگزاری بازی فینال و مراسم اهدای جام از سوی کشور میزبان مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این نشست مقرر شد در صورت صعود نمایندگان ایران به مرحله نیمه نهایی بازی ها کارشناسان تشریفات ای اف سی برای آنالیز شرایط هتل ها، فرودگاه، حمل و نقل و به طور کلی ضوابط میزبانی به ایران سفر نمایند.

در صورت برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با حضور یک تیم ایرانی، یک روز قبل از برگزاری این مسابقه جلسه کمیته مسابقات AFC نیز در تهران برگزار خواهد شد و میزبان فینال می بایست مقدمات لازم برای برگزاری این نشست را نیز فراهم کند.

از سوی دیگر طبق گفته مدیر کل مسابقات AFC علاوه بر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیرکل، اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون همچنین میهمانان عالیرتبه فیفا و یوفا نیز میهمانان ویژه مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاههای اسیا خواهند بود و کشور میزبان می بایست جهت میزبانی از میهمانان ویژه مسابقه فینال نیز تشریفات و شرایط مورد احتیاج را مهیا سازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 165

به "نشست دبیرکل مسابقات AFC با دبیرکل فدراسیون و مدیرعامل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست دبیرکل مسابقات AFC با دبیرکل فدراسیون و مدیرعامل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید