مرادی: هیچ بدهی به نهادها یا موسسات نداریم، می خواهیم در بازی های آسیایی اندونزی دست به کار بزرگی بزنیم

به گزارش باتسک، رئیس فدراسیون وزنه برداری در نشست شورای مدیران مطرح نمود که این فدراسیون پیروز به پرداخت بدهی ها شده و اکنون مسئله ای در این زمینه ندارد.

مرادی: هیچ بدهی به نهادها یا موسسات نداریم، می خواهیم در بازی های آسیایی اندونزی دست به کار بزرگی بزنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ جلسه شورای مدیران فدراسیون وزنه برداری متشکل از روسای کمیته های مختلف، با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون برگزار گردید.

در این نشست که تمامی مدیران کمیته ها و واحدهای فدراسیون شرکت داشتند، ابتدا گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در سال 96 اعلام شد که به تفکیک، مورد آنالیز نهاده شد. در بخش دیگر این جلسه، برنامه های امسال هر یک از بخش ها و روند کاری در 3 ماهه ابتدایی سال ارزیابی شد.

در جریان برگزاری این جلسه، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری با اعلام تسویه کامل بدهی های گذشته این مجموعه، گفت: ملی پوشان کشورمان با انگیزه بالا خود را برای مسابقات پیش رو آماده می نمایند و امسال سعی داریم در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی دست به کار بزرگی بزنیم. تیم جوانان و بزرگسالان نیز با آمادگی بالا در رقابتهای جهانی شرکت خواهند تا مجدداً قهرمانی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: این خبر خوب را نیز می دهم که سال جدید را بدون بدهکاری به ارگان یا نهادی آغاز کردیم و تمام دیون را پرداخته ایم. این اتفاق نیز در سایه همکاری بخش های مختلف فدراسیون و همدلی تمامی اعضا به وجود آمده که با وجود مسائل موجود در کشور، به این نقطه قابل قبول اقتصادی رسیده ایم که بی تردید، در آینده نه چندان دور با تحولات مثبت تری نیز روبرو خواهیم شد.

علی مرادی در این راستا، از زحمات مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز تقدیر کرد که همیشه حامی این ورزش قهرمانی و المپیکی بوده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 845

به "مرادی: هیچ بدهی به نهادها یا موسسات نداریم، می خواهیم در بازی های آسیایی اندونزی دست به کار بزرگی بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: هیچ بدهی به نهادها یا موسسات نداریم، می خواهیم در بازی های آسیایی اندونزی دست به کار بزرگی بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید