لغو پرواز های هوایی فیلیپین به چین به دلیل کرونا

به گزارش باتسک، 3 شرکت هواپیمایی فیلیپین پرواز های خود به چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور لغو کردند.

لغو پرواز های هوایی فیلیپین به چین به دلیل کرونا

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید.

به گزارش، درپی شیوع ویروس کرونا در چین 3 شرکت هواپیمایی فیلیپین به نام های فیلیپین ایرلاینز، سبو پاسیفیک و ایر آسیا تمامی پرواز های خود به چین را لغو کردند.

پیش از این نیز وزارت کار و حمل و نقل لبنان با دستوری به اداره بنادر این کشور مبنی بر ممانعت از لنگر انداختن یک کشتی چینی در ساحل بیروت و طرابلس بیان کرد باید قبل از پهلو دریافت این کشتی، از سالم بودن خدمه آن و عدم ابتلای آن ها به ویروس کرونا اطمینان حاصل گردد.

وزارش کار و حمل و نقل عمومی لبنان در صفحه فیس بوک خود بیان کرد که وزارت بهداشت لبنان متولی معاینه خدمه آن و سالم بودن آن هاست.

ویروس کرونا که چندی پیش ناشناخته بود نخستین بار در اواخر ماه دسامبر (اوایل دی) سال گذشته میلادی در شهر ووهان مشاهده شد، اما به سرعت به شهر های دیگر چین نیز گسترش یافت.

: راه حل عجیب رهبر بوداییان تبت برای مقابله با ویروس کرونا

براساس آخرین آمار در مورد میزان آلودگی به این ویروس تا به امروز بیش از 8000 نفر تا به امروز به آن آلوده شده اند و حدود 200 نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. تا به امروز، به غیر از چین 15 کشور دیگر نیز اعلام نموده اند که موارد ابتلا به این ویروس را در کشور خود مشاهده نموده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1079

به "لغو پرواز های هوایی فیلیپین به چین به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پرواز های هوایی فیلیپین به چین به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید