قبل از دست زدن به این اشیا در هتل خوب فکر کنید!

به گزارش باتسک، اینها غیر بهداشتی ترین اشیا هتل هستند!

شاید فکر می کنید اگر یک هتل 5 ستاره یا 4 ستاره رزرو نموده اید به این معناست که همه چیز تمیز است و هیچ باکتری ای در انتظار شما نیست! اما اینطور نیست. بد نیست بدانید اتاق یک هتل، کثیف تر از یک خانه معمولی و حتی یک هواپیما است و در هر گوشه های از آن ممکن است میکروب های مخفی وجود داشته باشد. با خبرنگاران همراه باشید تا اشیا نه چندان تمیز هتل ها را بشناسید.

قبل از دست زدن به این اشیا در هتل خوب فکر کنید!

کثیف ترین اشیایی که در همه هتل ها می تواند وجود داشته باشد

تحقیقاتی در خصوص بهداشت هتل ها اجرا شده است و طبق آن، حمام و کنترل از راه دور، از پرباکتری ترین مکان های همه هتل ها هستند. این وسایل می توانند یک خطر جدی برای سلامتی باشند. در واقع بهتر است بگوییم نگذارید ظاهر پاک اتاق شما را گول بزند! حتی گران ترین و مجذوب نماینده ترین اتاق های هتل هم ممکن است میکروب های مخفی داشته باشند. یادتان باشد اگر تخت خواب ها به تمیزی چیده شده اند، به معنای پاک بودن ملافه ها نیست!

برخی از مکان هایی که زیاد لمس می شوند مثل تلفن ها، کلید برق و متکاها به میکروب و باکتری های مضر آلوده هستند. همواره دستمال مرطوب ضد عفونی همراهتان داشته باشید که همه اشیائی که به میکروب آلوده هستند را پاک کنید.

باور بکنید یا نه، کنترل تلویزیون یکی از کثیف ترین موارد در اتاق های هتل است. کارکنان هتل یک چرخ سریع در اتاق ها می زنند و به ندرت چیزهایی مثل کنترل را ضد عفونی می نمایند.

بر اساس یک آنالیز از 5 هتل زنجیره ای در آمریکا، تلفن ها باکتری های زیادی داشتند. شاید کم تلفن را لمس نمایند اما چون روی آن نفس می شکند، میکروب به راحتی در آن زیاد می گردد. واقعیت این است که خیلی از خدمتکارها آن ها را تمیز نمی نمایند.

قبل از لمس کردن حمام مخصوصا سینک حمام، مراقب باشید.

تشک و فرشتان را قبل از خوابیدن چک کنید. بهتر است همراهتان جای خواب خود را به هتل ببرید.

بیشترین مسائل تخت خواب در چیزهای مخفی داخل درزهای تشک هستند. تعجب نکنید اگر راهی به جای خواب شما پیدا نموده باشند!

یک مورد دیگر که خدمتکاران هتل از آن به راحتی می گذرند که پر از آلودگی و میکروب هم هست، یخچال است.

به یخ نیاز دارید؟ کافی است تماس بگیرید و از آنها، کیسه ای پلاستیکی برای نگهداری یخ درخواست کنید. این روش، از خوردن یخ آلوده به باکتری های مضر جلوگیری می کند. مطمئن باشید به شما نه نمی گویند!

منبع: huffingtonpost.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2574

به "قبل از دست زدن به این اشیا در هتل خوب فکر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از دست زدن به این اشیا در هتل خوب فکر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید