فوتسال قم در حال نابودی است، خبردارید؟!

به گزارش باتسک، تنها نماینده بومی قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بدلیل بی مهری و بی توجهی مسؤولان استان و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حال نابودی است.

فوتسال قم در حال نابودی است، خبردارید؟!

ورزش قم در سال های اخیر با فراز و نشیب بسیار زیادی همراه بوده است و از نابودی صبای قم و آرزوهای برباد رفته جوانان فوتبالیست قمی گرفته تا سقوط های پشت سرهمی یکی از نمایندگان فوتسال قم از لیگ برتر به دسته های پایین تر و این امر باعث دلسردی و ناامیدی نه تنها جامعه ورزش بلکه جوانان قمی نیز شده است.

بر اساس این گزارش حال و روز تنها نماینده بومی ورزش در بالاترین سطح فوتسال کشور یعنی لیگ برتر هم چندان خوب نیست که متاسفانه با کم توجهی مسئولان قم سرنوشت این تیم هم مثل صبای قم و سایر نمایندگان فوتسال این استان، از حالا تعیین است.

مردم قم انتظار دارند که مسئولان این استان که بعضی از آنها در بالاترین سطوح ملی هم دارای سمت هستند برای خروج شرایط ورزش استان از این شرایط کوشش بیشتری داشته باشند و با جذب منابع و تدابیرهرچه بهتر زمینه رشد ورزش قهرمانی را به موازات ورزش همگانی فراهم نمایند.

به جرات می توان قم را مهد فوتسال کشور بیان کرد و بازیکنان قمی جز پرافتخارترین های فوتسال کشور محسوب می شوند و هنوز کسی درخشش های علی اصغر حسن زاده در آسیا و سعید تقی زاده و اوالقاسم عروجی و علیرضا وفایی که لقب جادوگر فوتسال آسیا را به خود اختصاص داده است را فراموش ننموده است.

در حالی که بیشتر مربیان و مدیران باشگاه های لیگ رجحان و دسته های پایین تر برای حضور پرقدرت در لیگ های مختلف کشور چشم به ساق های فوتسالیست های قمی دوخته اند ولی متاسفانه نمایندگان قم در لیگ برتر بدلیل کم توجهی و بی مهری مدیران استانی محکوم به شکست و نابودی هستند.

انتظار مردم و جوانان قمی از استاندار؛ نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان حمایت بیشتر و صددرصدی از تنها نماینده بومی قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است که می تواند از نظر فرهنگی نیز با توجه به استقبال گسترده جوانان قمی از بازی های خانگی این تیم به نوعی که در هر بازی بیش از 2000 جوان قمی را به استادیوم می کشاند، ظرفیت خوبی برای استان ایجاد نموده، است.

در حالی که تیم های مختلف لیگ برتر در حال آماده سازی خود برای رقابت در فصل جدید لیگ برتر فوتسال هستند و جذب بازیکنان را شروع کردند، نماینده قم هنوز در بلاتکلیفی ماندن یا رفتن بسر می برد و اگر مسؤولان استان در حمایت از این تیم فرصت سوزی نمایند شاید دیگر کوشش های آن ها نوشدارو بعد مرگ سهراب گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1657

به "فوتسال قم در حال نابودی است، خبردارید؟!" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتسال قم در حال نابودی است، خبردارید؟!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قم در حال نابودی است، خبردارید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید