سه میلیون تقاضا برای دو میلیون بلیت پارالمپیک توکیو ، رکورد لندن می شکند؟

به گزارش باتسک، نخستین مرحله از قرعه کشی 2.3 میلیون بلیت بازی های پارالمپیک 2020 توکیو با ثبت بیش از سه میلیون درخواست برای خریدن بلیت به سرانجام رسید.

سه میلیون تقاضا برای دو میلیون بلیت پارالمپیک توکیو ، رکورد لندن می شکند؟

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در فاصله کمتر یک سال تا شروع رسمی بازی های پارالمپیک توکیو 2020 فرآیند فروش بلیت رقابت ها هم وارد مرحله اجرایی شد. ثبت 3.1 میلیون درخواست برای 2.3 میلیون بلیت نویدبخش استقبال بسیار خوب ژاپنی های از ورزش هایی است که معلولان در آنها به میدان می فرایند.

رکورد سه میلیون درخواست برای بلیت های پارالمپیک درست سه برابر رکوردی است که یک سال پیش از بازی های پارالمپیک 2012 لندن ثبت شده بود. در آن سال 2.7 میلیون قطعه بلیت برای پارالمپیک لندن فروخته شد تا پرتماشاگرترین دوره بازی ها رقم بخورد. اندرو پارسنز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک استقبال خوب ژاپنی ها را نشانه علاقه مردم این کشور به ورزش دانست و پیش بینی کرد پیروز ترین دوره پارالمپیک رقم بخورد.

در مرحله اول قرعه کشی 600 هزار قطعه بلیت اختصاص یافته بود که سه میلیون درخواست برای این تعداد ثبت شد. این در حالی است که سازمان دهندگان بازی ها فقط 2.3 میلیون قطعه بلیت برای پارالمپیک 2020 در نظر گرفته اند و البته انتظار می رود با توجه به استقبال بسیارخوب ورزش دوستان ژاپنی این تعداد افزایش یابد.

ورزش های پارالمپیکی در ژاپن بسیار محبوب هستند و بعضی از آنها به اندازه رشته های مهم تماشاگر و بیننده تلویزیونی دارند. در ماه اکتبر بازی های جهانی راگبی با ویلچر در ژاپن برگزار گردید و با قهرمانی میزبان به خاتمه رسید. از این رو، انتظار می رود رشته راکبی در پارالمپیک توکیو جزو پربیننده ترین رقابت ها باشد.

در شرایطی که رقابت ماراتن به شهر شمالی ساپورو منتقل شده تا دوندگان از گرمای وحشتناک توکیو در امان باشند اما رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک امیدوار است تمام رقابت های این دوره در توکیو برگزار گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1001

به "سه میلیون تقاضا برای دو میلیون بلیت پارالمپیک توکیو ، رکورد لندن می شکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه میلیون تقاضا برای دو میلیون بلیت پارالمپیک توکیو ، رکورد لندن می شکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید