سامسونگ احتمالا محدودیت نمایشگرهای 120 هرتز گلکسی اس 20 را لغو می کند

به گزارش باتسک، گوشی های گلکسی اس 20 نخستین گوشی های سامسونگ هستند که از نمایشگر 120 هرتز بهره می برند. اما متاسفانه کاربران برای بهره گیری از این رفرش ریت باید به رزولوشن FHD+ بسنده کنند و این در حالی است که نمایشگر گوشی های موردنظر از حداکثر رزولوشن QHD+ پشتیبانی می کنند. بنابراین با خرید این گوشی ها باید بین حداکثر رفرش ریت و رزولوشن دست به انتخاب بزنید.

سامسونگ احتمالا محدودیت نمایشگرهای 120 هرتز گلکسی اس 20 را لغو می کند

حالا در همین زمینه، یکی از افشاگران مشهور به نام Max Weinbach اعلام کرده که سامسونگ مشغول آزمایش ارائه رفرش ریت 120 هرتز با رزولوشن QHD+ است. علاوه بر این طبق گفته این افشاگر، آپدیت نرم افزاری موردنظر برای ارائه این قابلیت تا سه ماه آینده منتشر می شود.

گفته می شود سامسونگ این محدودیت را بهبود عمر باتری اعمال کرده است. زیرا رفرش ریت بالاتر مصرف باتری را افزایش می دهد و همچنین هرچه رزولوشن بالاتر باشد انرژی باتری زودتر به اتمام می رسد. به همین خاطر ترکیب این دو باعث می شود کاربران خیلی زودتر از حد انتظار با مشکل اتمام شارژ روبرو شوند.

یکی از انتقاداتی که از سامسونگ مطرح شد، همین محدودیت در انتخاب کاربران بود. حالا با این کار، کاربران گوشی های گلکسی اس 20 در صورت تمایل می توانند این ویژگی را فعال کنند و در عوض با عمر باتری کوتاه تری روبرو شوند. آیا برای شما بالا بودن رفرش ریت نمایشگر گوشی ها اهمیت دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1269

به "سامسونگ احتمالا محدودیت نمایشگرهای 120 هرتز گلکسی اس 20 را لغو می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ احتمالا محدودیت نمایشگرهای 120 هرتز گلکسی اس 20 را لغو می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید