جدایی متفاوت و عجیب زوج میلیارد

به گزارش باتسک، خبرنگاران : بیل گیتس، سومین مرد ثروتمند دنیا و بنیانگذار شرکت مایکروسافت شامگاه دوشنبه با انتشار بیانیه ای در صفحه توییتر خود، خبر از جدایی رسمی خود از همسرش ملیندا پس از 27 سال زندگی مشترک داد.

جدایی متفاوت و عجیب زوج میلیارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ثریا ،بیل گیتس، سومین مرد ثروتمند دنیا و بنیانگذار شرکت مایکروسافت شامگاه دوشنبه با انتشار بیانیه ای در صفحه توییتر خود، خبر از جدایی رسمی خود از همسرش ملیندا پس از 27 سال زندگی مشترک داد.

در این بیانیه که بطور مشترک از سوی این زوج منتشر شده، آمده است که او و همسرش دیگر اعتقادی ندارند که می توانند به عنوان زن و شوهر زندگی نمایند و به همین دلیل به ازدواجشان سرانجام خواهند داد.آنها اعلام کردند که این تصمیم را پس از تفکرات بسیار درباره روابطشان گرفته اند.

این زوج در این بیانیه، زندگی مشترک 27 ساله خود را ستوده اند که در جریان آن سه فرزند فوق العاده را عظیم نموده و بنیادی را تاسیس نموده اند که در سراسر دنیا فعال است و در راه بهبود کیفیت زندگی انسان ها کوشش می نماید.

آنها اعلام کردند که با وجود سرانجام دادن به زندگی مشترکشان، همچنان به همکاری در بنیاد بیل و ملیندا گیتس ادامه خواهند داد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2227

به "جدایی متفاوت و عجیب زوج میلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی متفاوت و عجیب زوج میلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید