بازار صنایع دستی استان بوشهر ایجاد می گردد

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در بخش صنایع دستی دارای ظرفیت بالایی است که باید حمایت لازم را از این بخش داشته باشیم.

بازار صنایع دستی استان بوشهر ایجاد می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی ادامه داد: علی رغم این ظرفیت ها، بازار مناسبی برای محصولات صنایع دستی استان بوشهر را شاهد نیستیم که این مهم نیازمند برنامه ریزی بیشتری است.

استاندار بوشهر بر لزوم ایجاد بازار مناسب برای صنایع دستی استان تاکید نمود و اضافه نمود: به منظور رونق صنایع دستی در استان بوشهر، بازار صنایع دستی در دهکده گردشگر بوشهر ایجاد می گردد.

وی از توسعه دهکده های گردشگری در استان بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: ساخت 9 دهکده گردشگری در استان بوشهر پیش بینی شده است که شش دهکده به صورت ساحلی ساخته می گردد و اعتبار دو دهکده در سفر رئیس جمهور به استان تامین شد.

سالاری از توسعه زیرساخت های گردشگری در استان بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: تقویت بخش گردشگری در استان نیازمند ایجاد زیرساخت های تفریحی و گردشگری است.

وی با تاکید بر لزوم کوشش همگانی برای مرمت و احیای بافت های تاریخی استان بوشهر، اعلام کرد: در این راستا نباید تنها به اعتبارات دولتی تکیه کرد و باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، زمینه را برای بهبود این بافت ها فراهم کنیم.

استاندار بوشهر به تقاضاهای متعدد برای سرمایه گذاری در بافت تاریخی استان بوشهر اشاره نمود و ادامه داد: باید شرایط سرمایه گذاری در این بافت ها تسهیل گردد تا سرمایه گذاران با میل بیشتری در این بخش سرمایه گذاری نمایند.

وی از تکمیل طرح مرمت و بازسازی مدرسه سعادت بوشهر تا انتها امسال اطلاع داد و گفت: یکی دیگر از آثار ارزشمند تاریخی استان بوشهر قلعه نصوری سیراف است که اقدامات مناسبی برای بازسازی آن انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1210

به "بازار صنایع دستی استان بوشهر ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار صنایع دستی استان بوشهر ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید