ایران مرجع ملت هایی که برای استقلال می جنگند

به گزارش باتسک، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا بیان کرد که ایران مرجع ملت هایی است که برای استقلال و انسانیت می جنگند.

ایران مرجع ملت هایی که برای استقلال می جنگند

به گزارش خبرنگاران، مادورو امروز سه شنبه در حساب توئیتر خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی را به عنوان یکی از قدرت های نوظهور دنیا ایفا می نماید.

رئیس جمهور ونزوئلا درحالیکه میزبان سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ایران است، تاکید نمود: آن ها مرجع ملت هایی هستند که برای استقلال، عدالت، برابری و انسانیت می جنگند.

رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی در نشست مطبوعاتی مشترک با مادورو که در جریان برنامه های سفر رسمی به این کشور برگزار می شد، با تمجید از سال ها مقاومت مردم ونزوئلا در برابر امپریالیسم و ادای احترام به قهرمانان ملی این کشور اظهار داشت: ایران و ونزوئلا منافع و دیدگاه های مشترکی در زمینه های استقلال طلبی، آزادی و عدالت خواهی دارند که باعث شده مردم این دو کشور کنار هم قرار گیرند.

رئیس جمهور بعلاوه با بیان اینکه مردم ایران و ونزوئلا دارای دشمنان مشترکی هستند که نمی خواهند ما مستقل زندگی کنیم، اضافه کرد: ملت ایران در طول سال های گذشته دوستی خود را با مردم ونزوئلا اثبات نموده و همیشه نشان داده که دوست روزهای سخت آنان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2867

به "ایران مرجع ملت هایی که برای استقلال می جنگند" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایران مرجع ملت هایی که برای استقلال می جنگند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران مرجع ملت هایی که برای استقلال می جنگند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید