اپل واچ اولترا 3 در مراسم امشب اپل معرفی نخواهد شد

به گزارش باتسک، در اتفاقی غیرمنتظره، بر اساس گزارش های اخیر مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در مراسم Its Glowtime امشب خود از نسل 3 اپل واچ اولترا رونمایی نخواهد کرد. این در حالی است که تا پیش از این، انتظار می رفت شاهد معرفی مدل نوی از این ساعت هوشمند باشیم. به جای معرفی اپل واچ اولترا 3، اپل میخواهد اپل واچ اولترا 2 را با رنگ نو مشکی عرضه کند.

اپل واچ اولترا 3 در مراسم امشب اپل معرفی نخواهد شد

این رنگ تازه، از زمانی که این مدل سال گذشته معرفی گردید، مورد انتظار بود. پیش تر، تصاویری از اپل واچ اولترا 2 با رنگ تیره تر در FCC لو رفته بود که ممکن است نشانه ای از رنگ تازهی باشد که در مراسم امشب شاهد آن خواهیم بود. عدم معرفی مدل تازه اپل واچ اولترا، اتفاقی جالب توجه است و این سوال را به فکر متبادر می نماید که آیا این مدل از قابلیت های تازه تشخیص آپنه خواب که قرار است در اپل واچ سری 10 معرفی گردد، پشتیبانی خواهد نمود یا خیر.

علاوه بر این، گورمن می گوید که احتمال تاخیر در معرفی اپل واچ SE تازه را نیز نمی توان رد کرد. انتظار می رود این مدل تازه به جای بدنه آلومینیومی، از بدنه پلاستیکی بهره ببرد.

اپل سری Ultra ساعت های هوشمند خود را در سال 2022 معرفی کرد. سال جاری قرار بود شاهد معرفی نسل سوم این ساعت هوشمند باشیم، اما شایعات پیرامون آن محدود بود و تردیدهایی در خصوص برنامه های اپل برای عرضه آن ایجاد نموده بود. به نظر می رسد سال 2024 سالی باشد که اپل از برنامه زمانی معمول خود برای عرضه اپل واچ اولترا فاصله می گیرد.

در همین حال، نسل اول اپل واچ SE در سال 2020 همزمان با اپل واچ سری 6 عرضه شد. نسل بعدی آن دو سال بعد، در سال 2022 معرفی گردید. بنابراین از نظر فنی، زمان مناسبی برای به روزرسانی این ساعت هوشمند ارزان اپل فرا رسیده است. با این حال، هنوز هم امکان معرفی آن در مراسم امشب وجود دارد. اپل بعلاوه می تواند اپل واچ اولترا و SE را در رویداد احتمالی اکتبر خود، که انتظار می رود آیپدها و مک های تازه در آن معرفی شوند، رونمایی کند. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

مراسم Its Glowtime اپل امشب ساعت 20:30 به وقت ایران شروع می گردد و می توانید این مراسم را از سایت و اینستاگرام خبرنگاران مگ و کانال یوتیوب خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1403 بروزرسانی: 19 شهریور 1403 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2937

به "اپل واچ اولترا 3 در مراسم امشب اپل معرفی نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ اولترا 3 در مراسم امشب اپل معرفی نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید