اولین تصویر واقعی از گوشی اوپو Reno7 Pro

به گزارش باتسک، ما می دانیم که شرکت اوپو OPPO خود را برای عرضه جدیدترین گوشی های شاخص خود یعنی سری OPPO Reno7 آماده می سازد، اما تا به امروز هیچ تأیید رسمی درباره طراحی این گوشی ها به بیرون درز نکرده و ما فقط به وسیله تصاویر رندر غیر رسمی است که تاحدودی با این گوشی ها آشنا هستیم. با این حال اخیراً تصویر واقعی از مدل Reno7 Pro این سری، برای اولین بار منتشر شده که صفحه نمایش تخت با چانه بسیار باریک آن را برای ما به نمایش می گذارد.

اولین تصویر واقعی از گوشی اوپو Reno7 Pro

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود شرکت اوپو در اواخر ماه میلادی جاری (نوامبر) از گوشی های هوشمند سری Reno7 خود رونمایی کند. گفته می گردد این مجموعه شامل سه مدل Reno7 SE، Reno7 و Reno7 Pro می باشد، هرچند که در مورد وجود مدل دیگری با نام +Reno7 Pro نیز تردید هایی وجود دارد. با این حال ما تا به امروز تصاویر واقعی این گوشی ها را ندیده بودیم تا اینکه یک افشاکننده مطرح، برای اولین بار و به وسیله شبکه اجتماعی ویبو، ما را با طراحی جلوی مدل Reno7 Pro این سری آشنا ساخت.

تصویر لو رفته OPPO Reno7 Pro نشان می دهد که یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته و در قسمت پایین نیز، چانه دستگاه فوق العاده باریک است. بر این اساس ما اکنون می توانیم تشخیص دهیم که تفاوت اصلی گوشی آینده Reno7 Pro با Reno6 Pro در بهره گیری از صفحه نمایش تخت در مدل نو است و همانطور که دیده می گردد، دستگاه نو دارای صفحه نمایش لبه خمیده می باشد. متأسفانه تنها یک تصویر از روبروی Reno7 Pro منتشر شده و طراحی پشتی این گوشی هنوز برای ما آشکار نشده است.

اولین تصویر واقعی منتشر شده از گوشی اوپو Reno7 Pro

گزارش های گذشته اطلاعات متناقضی را در مورد مشخصات سری Reno7 فاش نموده است. افشاکننده سرشناس دنیای فناوری، Digital Chat Station، در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی ویبو، به نقل از منابع اطلاعاتی معتبر نشان داد که Reno7 Pro به صفحه نمایش 90 هرتزی مجهز شده و از چیپست اسنپدراگون 778G پشتیبانی می نماید. بعلاوه به احتمال زیاد این گوشی از دوربین پشتی اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که آن هم احتمالاً از شارژ سریع 60 واتی پشتیبانی می نماید. گفته می گردد ضخامت این گوشی 7.6 میلی متر و وزن آن 185 گرم است، با این همه، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه وجود ندارد.

این منبع اطلاعاتی بعلاوه فاش کرد که مدل پایه Reno7 دارای تراشه Dimensity 900، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی است که با ضخامت 7.45 میلی متری، وزنی معادل 171 گرم دارد. Digital Chat Station علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد نسخه پلاس این سری نیز اطلاعاتی را عرضه می نماید که شامل بهره گیری از تراشه Dimensity 1200-Max، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی می باشد. این افشاگر بعلاوه مدعی است که ضخامت این دستگاه 7.45 میلی متر و وزن آن 180 گرم است.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2486

به "اولین تصویر واقعی از گوشی اوپو Reno7 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر واقعی از گوشی اوپو Reno7 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید