نکاتی در مورد انتخاب کابین در کشتی کروز

به گزارش باتسک، برای برنامه ریزی یک سفر دریایی بهترین نوع آن سفر با کشتی کروز است، اتاقهای کشتی کروز با عنوان کابین قابل رزرو هستند که قبل از سفر باید مبادرت به رزرو یک کابین نمایید، اما چطور بهترین کابین کشتی کروز را انتخاب کنیم؟

نکاتی در مورد انتخاب کابین در کشتی کروز

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت تور کشتی کروز می شود، وجود سرگرمی های متنوع است. اما زمانی که بحث به انتخاب کابین میرسد ممکن است کمی سردر گم شوید. در وب سایت اکثر خطوط کروز ، به وضوح در مورد متراژ کابین ها، امکانات آن و همچنین امکانات تفریحی کشتی با عکس توضیحاتی داده شده است.

در این مقاله سوالات رایجی که ممکن است هنگام رزرو کابین با آن مواجه شوید را مورد بررسی قرار می دهیم:

چه مدت زمانی را در کابین صرف خواهید کرد؟

مدت زمانی که در کابین خواهید گذراند به این بستگی دارد که شما تا چه حد تمایل به بیرون رفتن از کابین و استفاده از امکانات تفریحی کشتی خواهید داشت.برخی ترجیح می دهند در کابین خود بمانند و به تماشای فیلم بنشینند.امروزه دیگر افراد به دلیل زندگی در آپارتمان های کوچک ،مشکل خاصی با کوچک بودن کابین ندارند.

آیا صرفه جویی در هزینه ها در اولویت است؟

کابین هایی که کاملا در داخل هستند مشخصا از کابین هایی که دارای پنجره و بالکن هستند، ارزان ترند. گاهی اوقات به دلیل طولانی بودن سفر، شما ترجیح می دهید کابینی که دارای منظره است را رزرو کنید. اگر شما زمان زیادی را در عرشه کشتی می گذرانید پس دیگر وجود نور طبیعی و پنجره برای شما مهم نخواهد بود که برای وجود آن هزینه ای زیاد پرداخت کنید. همچنین می توانید در استفاده از دیگر امکانات تفریحی که هزینه بر است و نیاز چندانی به آن نیز ندارید چشم پوشی کنید.

چه قسمتی از کشتی بیشتر مورد بازدید قرار می گیرد؟

باید بدانید کشتی دارای چه امکانات تفریحی است.اگر همراه با کودکانتان هستید ،پس امکاناتی که آنها را سرگرم می کنند حائز اهمیت است.اگر به تنهایی سفر می کنید ،علایق خود مورد توجه است.کاملا مشخص است به هر امکاناتی بیشتر علاقه داشته باشید از آن بیشتر استفاده می کنید.حتی ممکن است در کشتی فستیوال هم برگزار شود.

آیا دید کامل برای شما مهم است؟

باز می توانید میان کابینی که دارای چشم اندازی کامل است ،برای صرفه جویی در هزینه کابینی که دارای نور و چشم اندازی متوسط است را انتخاب کنید،اگر این مسئله برای شما چندان مهم و تاثیر گذار نیست.

آیا نیاز به فضای بیرونی دارید؟

نیاز به این مورد به تشخیص شما بستگی دارد.شاید دوست داشته باشید که صبحانه را در بالکن شخصی کابینتان میل کنید یا غروب در آنجا قهوه بنوشید.البته باید بدانید که حریم خصوصی این بالکن ها در کشتی های مختلف می تواند متفاوت باشد. پس اگر بخاطر هزینه ای که پرداخت میکنید ،حفظ کامل این حریم برایتان حائز اهمیت است، قبل از رزرو در مورد چگونگی آن تحقیق کنید.

آیا در هر کابین ارائه امکانات اضافی وجود دارد؟

در برخی از کشتی های لوکس بنا به درخواست رزرو کننده امکانات اضافی در اختیار قرار می گیرد.در این کشتی ها معمولا چند کابین هستند که از همه نظر با دیگر کابین ها متفاوت است.

کدام سمت کشتی مهم تر است؟

تفاوت چندانی نخواهد داشت.بستگی به این دارد که آیا منظره ای قابل مشاهده خواهد بود یا خیر؟اما معمولا کابین های سمت راست کشتی در پیش فروش ، زودتر رزرو می شوند.

آیا امکان دارد به راحتی دریازده شوید؟

دریا زدگی در ابتدا به سیستم بدن شخص بستگی دارد.اما باید بدانید که کشتی های امروزی به نسبت قدیمی ترها دارای تکانهای کمتری هستند ،البته اگر هوا خراب نباشد.

آیا سر و صدا آزار دهنده است؟

با اینکه کشتی ها تمام تلاش خود را می کنند تا با ایجاد امکانات جدید میزان این صداها را کم کنند اما هنوز هم سر و صداهایی شنیده می شود.این صداها چندان آزاردهنده نیست که نتوانید تحمل کنید یا بخوابید.در ضمن گوش شما به آن عادت خواهد کرد.

اگر نیاز به دو کابین داشته باشید، چگونه می توانید کنار هم رزرو کنید؟

اگر در کشتی دو کابین کنار هم خالی باشد بدون هیچ مشکلی می توانید آنرا رزرو کنید اما اگر این امکان در دسترس نباشد نزدیکترین کابین ها به هم را به شما می دهند.البته در کشتی ها کابین های بسیار بزرگ نیز وجود دارد و یا دو کابینی که از داخل به هم متصل باشد.

انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 376

به "نکاتی در مورد انتخاب کابین در کشتی کروز" امتیاز دهید

4 کاربر به "نکاتی در مورد انتخاب کابین در کشتی کروز" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی در مورد انتخاب کابین در کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید