از آی پاد کلاسیک خوشتان می آمد و در پی احیای نوستالژی روزهایی هستید که از آن استفاده می کردید؟ از این وب اپلیکیشن بهره ببرید

به گزارش باتسک، اپل از سال 2014 به بعد دیگر آی پاد کلاسیک با آن چرخ دوست داشتنی را نساخت و فراوری این نوع از آپد پاد را متوقف کرد. ولی این نوع آی پاد هنوز در قلب و فکر خیلی ها جا دارد.

از آی پاد کلاسیک خوشتان می آمد و در پی احیای نوستالژی روزهایی هستید که از آن استفاده می کردید؟ از این وب اپلیکیشن بهره ببرید

اما اگر شما فعلا خیلی در پی یادآوری آن روزهای خوش هستید، می توانید از محصول جالب تنر ویلارت بهره ببرید.

او به تازگی یک وب اپلیکیشن کوچک ساخته که شکل ظاهری آن شبیه آی پاد کلاسیک است. شما می توانید به وسیله آن در اسپاتیفای و اپل موزیک وارد شوید و موسیقی های مورد علاصه خود را بشنوید.

رنگ پوسته این آی پاد قابل تغییر است و می توانید رنگ نقره ای، مشکی و حتی رنگ نسخه محدود آی پاد یعنی مشکی و سرخ را که نسخه محدودی برای گروه موسیقی U2 بود را انتخب کنید.

حتی می توانید گیم کلاسیک آجر یا Brick را با هم انجام بدهید و بیشتر سرگرم شوید.

این وب اپ به وسیله هر مرورگری در دسترس است، اما مسلما اگر وسیله شما لمسی باشد، لذت بیشتری از آن خواهید برد.

به اسم یک نکته حاشیه ای باید اضافه کنم که چند وقت پیش یک یوتوبر توانسته بود با دستکاری یک دستگاه فیزیکی بسیار قدیمی آی پاد که 17 سال پیش ساخته شده بود، کاری کند که بتواند با آن به موسیقی های اسپاتیفای گوش کند!

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2342

به "از آی پاد کلاسیک خوشتان می آمد و در پی احیای نوستالژی روزهایی هستید که از آن استفاده می کردید؟ از این وب اپلیکیشن بهره ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آی پاد کلاسیک خوشتان می آمد و در پی احیای نوستالژی روزهایی هستید که از آن استفاده می کردید؟ از این وب اپلیکیشن بهره ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید