سمیر رحال: با تیم فیکس خود به ایران نیامده ایم

به گزارش باتسک، سمیر رحال، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران اردن گفت: با ترکیب فیکس خود در ایران حضور پیدا نکرده ایم.

سمیر رحال: با تیم فیکس خود به ایران نیامده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سمیر رحال پس از شکست شاگردانش برابر تیم ملی فوتبال دختران ایران در جمع خبرنگاران گفت: در حالی بازی دوستانه خود را برابر ایران برگزار کردیم که با تیم اصلی خود مقابل ایران حاضر نشدیم، در حال حاضر 5 بازیکن ما در سریلانکا حضور دارند و 3 بازیکن تمرینات خود را در آمریکا دنبال می نمایند.

وی اضافه نمود: به داوری بازی امروز اعتراض داشتیم پنالتی را برای ما گرفت که به ناحق بود این باعث شد که به داوری اعتراض داشته باشیم.تیم اردن فرصت های خوبی را در بازی امروز از دست داد اما مطمئن باشید در بازی دوم جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران اردن با اشاره به شرایط تیم بزرگسالان اردن گفت: تیم بانوان بزرگسال اردن تحت نظر مربی الجزایری تمرین می نماید و تیم بسیار خوبی است. دو نفر از اعضای کادر فنی بزرگسالان در کادر جوانان نیز حضور دارند.

رحال مطرح کرد: تیم ایران تیم بسیار خوبی است. بازیکنان این تیم بسیار هماهنگی بازی می نمایند ما این تیم را بررسی کردیم و در بازی دوم بازی به مراتب بهتری را برابر ایران برگزار خواهیم کرد.

وی اشاره ای به تیم های همگروهی خود داشت و گفت: اردن با تیم های سریلانکا، ویتنام و گواتمالا همگروه است. هر 3 این تیم ها را بررسی نموده ایم و بازی های دوستانه ای با آنها خواهیم داشت. به موفقیت اردن در بازی های قهرمانی آسیا خوشبین هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 323

به "سمیر رحال: با تیم فیکس خود به ایران نیامده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیر رحال: با تیم فیکس خود به ایران نیامده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید