سامسونگ عرضه گوشی قابل انعطاف در امسال را تایید کرد

به گزارش باتسک، یکی از جذاب ترین فرم های گوشی که چند سالی است بسیاری در آرزوی آن هستند، گوشی های قابل انعطاف بوده است. در این زمینه همیشه چشم ها به سمت سامسونگ بوده چرا که ساخت چنین گوشی نیازمند نمایشگرهای قابل خمیده شدن است که نمایشگر های OLED چنین قابلیتی را دارند و بگذارید خیلی رک بگوییم: چه کسی بهتر از سامسونگ؟

سامسونگ عرضه گوشی قابل انعطاف در امسال را تایید کرد

اما حالا شرکت سامسونگ در این زمینه یک رقیب هم می بیند؛ شرکت هواوی پتنتی برای ساخت گوشی قابل انعطاف ثبت نموده و ممکن است زودتر از سامسونگ اولین گوشی قابل انعطاف را عرضه کند! چنین خبری بهترین محرک برای سامسونگ است تا به فراوری گوشی قابل انعطاف خود سرعت ببخشد تا بتواند در این زمینه اولین در جهان باشد.

در یک مصاحبه، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ تایید کرد که این شرکت به دنبال اولین گوشی خمیده تحت نام گلکسی در امسال میلادی خواهد بود. درواقع گزارش گردیده که این شرکت حتی از کاربران نظرسنجی هم نموده که آیا آن ها گوشی قابل انعطاف می خواهند و اکثریت نیز پاسخ مثبتی به این سوال داشته اند.

اگرچه در اوایل سال شنیده می شد که گوشی قابل انعطاف گلکسی سال بعد عرضه می گردد اما همین که مدیرعامل سامسونگ رسما اعلام نموده که امسال باید منتظر چنین گوشی ای باشیم، یعنی خط فراوری این گوشی سریع تر گردیده است.

آقای Koh، اطلاعات زیادی از این دستگاه به ما نداد اما گفت که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در امسال که در تاریخ های هفتم و هشتم نوامبر برگزار می گردد، ممکن است این گوشی معرفی گردد. همچنین علاوه بر این آقای Koh وعده داد که این دستگاه قابلیت های ویژه ای را برای حالتی که گوشی را به صورت کامل باز نگردیده در نظر گرفته است و درواقع می خواهد از همین الان علاقه مندان به خرید این گوشی را به عرضه یک پرچمدار عالی امیدوار کند. درواقع اینطور باید بگوییم که گوشی قابل انعطاف سامسونگ قرار نیست یک گوشی مثل Galaxy Round (اولین گوشی خمیده سامسونگ را به یاد دارید؟) باشد و پس از مدتی فراموش گردد، بلکه این گوشی قرار است یک محصول جدید و رده بالا در خانواده گوشی های گلکسی باشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در دسترس نیست و فعلا باید صبر کنیم ببینیم این شرکت چه چیزی برای ما آماده نموده است. شما درباره ایده گوشی های قابل انعطاف چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 339

به "سامسونگ عرضه گوشی قابل انعطاف در امسال را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ عرضه گوشی قابل انعطاف در امسال را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید