بسکتبالیست های ایران نیمه نهایی قهرمانی آسیا را از دست دادند

به گزارش باتسک، تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران با شکست برابر قزاقستان از راه یابی به نیمه نهایی مسابقات دسته B قهرمانی آسیا بازماند.

بسکتبالیست های ایران نیمه نهایی قهرمانی آسیا را از دست دادند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا در دسته B که در هند برگزار می گردد به مصاف قزاقستان رفت که در نهایت با نتیجه 56 بر 71 باخت و نیمه نهایی را از دست داد.

کوارترهای اول، دوم و سوم را قزاقستان با نتایج 20 بر 17، 16 بر 5 و 14 بر 10 به سود تمام کرد و کوارتر چهارم با نتیجه 24 بر 21 به نفع ایران به خاتمه رسید.

تیم ایران برای اولین بار در دسته B قهرمانی آسیا حضور داشت و از آنجایی که تنها قهرمان این دسته به دسته A صعود می نماید ایران شانس خود را برای حضور در دسته A از دست داد و برای کسب صندلی پنجم یا ششم باید به مصاف سنگاپور برود.

تیم ایران در مرحله گروهی این رقابت ها با شکست برابر هند و پیروزی مقابل گوام و سنگاپو به عنوان تیم دوم گروه A به مرحله دوم صعود نموده بود.

فاطمه آقازادگان، پیونیک آراکلیان، سحر گودرزی، رکسانا کریمی، زینب غفاری، عسل طهرانی، غزل هژبر، نگین رسولی، آیدا گل محمدی، ترنم شاهین زاده، فائزه ایزدی، غزل ملکی بازیکنان تیم ایران هستند که با راهنمایی افسانه حسن نایبی در این رقابت ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 288

به "بسکتبالیست های ایران نیمه نهایی قهرمانی آسیا را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسکتبالیست های ایران نیمه نهایی قهرمانی آسیا را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید