یلوه: بخش اعظمی از پاداش آسیایی پرسپولیس پیش خور شده است، سمیعی اعتقاد داشت برندها برای قرارداد صف کشیده اند

به گزارش باتسک، معاون مالی سابق باشگاه پرسپولیس گفت: پاداش لیگ قهرمانان آسیا قبل از اینکه به حساب باشگاه واریز گردد، پیش خور شده است و بخش اعظمی از این پاداش دیگر وجود ندارد

یلوه: بخش اعظمی از پاداش آسیایی پرسپولیس پیش خور شده است، سمیعی اعتقاد داشت برندها برای قرارداد صف کشیده اند

به گزارش خبرنگاران، رضا یلوه معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا از باشگاه پرسپولیس جدا شد به رادیو ایران گفت: مدیریت جدید مستقر شد و دیدگاه های اقتصادی آنها با دیدگاه اقتصادی من تطابقی نداشت و طبیعی بود از هم جدا شویم. چندین بار هم اعلام کردم که بهتر است من از مجموعه پرسپولیس جدا شوم تا سمیعی و همکارانش بتوانند دیدگاه های اقتصادی خود را پیاده نمایند.

وی درباره اینکه تفاوت دیدگاه ها از نظر سمیعی مدیرعامل باشگاه چه بود، عنوان نمود: مسئله مهمی که وجود داشت این بود که در روز معارفه جعفر سمیعی، ایشان بر این باور بود که برندهای مختلف صف کشیده اند و آمادگی دارند با پرسپولیس قرارداد ببندند و منابع اقتصادی تزریق نمایند و کوتاهی از جانب ما بوده که تا به امروز این امر محقق نشده است. با توجه به شیوع کرونا و بدعهدی باشگاه پرسپولیس با اسپانسرها خیلی به سختی می شد اسپانسرها را قانع کرد که با پرسپولیس قرارداد ببندند و دلیل آنهم جابه جایی متعدد مدیران در باشگاه پرسپولیس است که مدیر جدید دوست ندارد با همان اسپانسر قبلی ادامه همکاری دهد و این دغدغه ای برای شرکت هاست که حاضر به بستن قرارداد نبودند.

معاون اقتصادی سابق لاشگاه پرسپولیس توضیح داد: مدیرعامل جدید باشگاه نسبت به یکسری از قراردادها انتقاداتی داشتند و من به ایشان عرض کردم با توجه به شرایط موجود قراردادهای خوبی بستیم و ظرف مدت شش ماه مبلغ 76 میلیارد تومان درآمدزایی و به باشگاه پول تزریق کردیم. در زمان انصاری فرد بذری کاشته شد و در مدیریت رسول پناه از آن مراقبت شد و ظرف مدت شش ماه نه تنها توانستیم 76 میلیارد درآمدزایی کنیم، بلکه با این شرایط کرونا و نبودن تماشاگر و شرایط بد اقتصادی اگر کارشکنی هایی صورت نمی گرفت این درآمد دو و حتی سه برابر می شد.

یلوه در خصوص اینکه در زمان حضور او تنها 76 میلیارد وارد باشگاه شده است، اضافه نمود: باید این را به دو مقطع تقسیم کنم، روزی که وارد باشگاه شدیم و پروژه برنامه اقتصادی را ترسیم کردیم و باز مدل هایی که در باشگاه های اروپایی پیاده می شد استفاده کردیم و به عدد 600 میلیارد تومان در سال می رسیدیم. در باشگاه های اروپایی مشاهده می گردد که مثلاً رونالدو و دیبالا در کلیپ های تبلیغاتی شرکت می نمایند و اگر این اتفاق برای بازیکنان ما نیز می افتاد قطعاً در درآمدزایی اتفاقات خوشایندی برای باشگاه رقم می خورد.

وی توضیح داد: در سال اول قرارداد، پیش بینی درآمد باشگاه به جای 76 میلیارد چیزی در حدود 150 تا 200 میلیارد بود. در تاریخ 8 آبان 98 قراردادی را منعقد کردیم که قرار بر این بود در بهمن ماه از اپلیکیشن رونمایی کنیم، اما 20 اسفند ماه، انصاری فرد از باشگاه جدا شد و از تاریخ 20 اسفند ماه 98 تا 15 اردیبهشت ماه 99 عملاً درآمدزایی ما متوقف شد و دلیل آن چالشی بود که بین کارگزار و عضو هیئت مدیره پیش آمده بود. این مسئله باعث شد که حتی تا فسخ قرارداد هم پیش رفتیم.

معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: اپلیکیشن باشگاه ابتدا 700 هزار نصب داشت که بعد از اختلافات هیئت مدیره و مصاحبه های این عضو هیئت مدیره در خبرگزاری ها باعث ریزش شدید نصب اپلیکیشن شدیم که ضرر زیادی را به باشگاه متحمل کرد و بعد از آن نتوانستیم اعتماد طرفدار را جلب کنیم. پیش بینی ما این بود که تا 29 اسفند ماه 98 تعداد یک میلیون نفر نصب اکتیو داشته باشیم که مصاحبه های دوستان و مخالفت آنها خیلی به ما ضرر زد.

یلوه در خصوص اینکه بعد از جدایی رسول پناه به او پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شد، گفت: هیچ وقت صحبتی با من انجام نشد و فقط برای قسط آخر برانکو به من اعلام کردند که به یاری شما احتیاج داریم و من هم در مبلغ قسط آخر برانکو یاری کردم تا این پول پرداخت گردد. بعد از آن چندین جلسه برای انتخاب مدیرعامل هم برگزار گردید و حتی از من دعوت می شد در جلسات حضور داشته باشم، اما هیچگاه صحبتی مبنی بر حضور من به عنوان مدیرعامل حتی به صورت غیرمستقیم مطرح نشد.

وی ادامه داد: با توجه به جلساتی که در آنها حضور پیدا می کردم یک درصد احتمال دادم که اگر اعتماد نمایند و من را به عنوان مدیرعامل معرفی نمایند از مجموعه ای تولیدی که داشتم منابع درآمدی نقدی آماده کنم و به اعضای هیئت مدیره نیز اعلام کردم که در صورت انتخاب به عنوان مدیرعامل، بلافاصله این پول را تزریق خواهم کرد و یکسری از مسائل را مرتفع کنیم که انتها این اتفاق نیفتاد.

معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس در انتها توضیح داد: باید خدمت طرفداران باشگاه پرسپولیس اعلام کنم که پاداش لیگ قهرمانان آسیا قبل از اینکه به حساب باشگاه واریز گردد، پیش خور شده است و بخش اعظمی از این پاداش دیگر وجود ندارد. دوستان پول هایی قرض گرفته اند که باید آنها را پس بدهند و نمی تواند روی پاداش آسیایی باشگاه پرسپولیس حسابی باز کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2009

به "یلوه: بخش اعظمی از پاداش آسیایی پرسپولیس پیش خور شده است، سمیعی اعتقاد داشت برندها برای قرارداد صف کشیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلوه: بخش اعظمی از پاداش آسیایی پرسپولیس پیش خور شده است، سمیعی اعتقاد داشت برندها برای قرارداد صف کشیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید