یزدی: سه امتیاز را مفت از دست دادیم، حریف داوران نشده ایم

به گزارش باتسک، سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: در روزی که نباید حتی یک امتیاز از دست می دادیم، شکست خوردیم.

یزدی: سه امتیاز را مفت از دست دادیم، حریف داوران نشده ایم

به گزارش خبرنگاران، داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست دو بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار کرد: در روزی که نباید یک امتیاز هم به حریف می دادیم، باختیم و سه امتیاز را مفت به حریف دادیم. این که چرا این رخ داد در حوصله این جلسه نمی گنجد اما دو اشتباه داشتیم که روی دو موقعیت از حریف گل خوردیم. حریفی که در 10 بازی 4 گل زد و در این بازی دو گل زد. هفته های زیادی است که مشکل داوری گریبان گیر ما گردیده است. اگر گل امروز نفت آفساید بوده باشد که هست، می توان اسمش را فاجعه نامید.

او اضافه کرد: فردا در تلویزیون می گویند صحنه تعیین نیست و از این داستان ها تعریف می نمایند. برنامه نود به دنبال حق در ورزش بود و نشان می داد چه اشتباهات و فجایعی در داوری اتفاق می افتد. این برنامه را هم نمی دانم به چه دلیل حذف می نمایند. آیا این برنامه که واقعا توانسته افشاگری ها را انجام دهد، باید به سادگی حذف گردد؟ این برنامه با ما مهربان نبوده است و هرجایی که درباره بازی با ما صحبت گردیده، از ما خوب نگفته اند ولی من از آن ها حمایت می کنم چون از بعضی از اتفاقات خیلی بد جلوگیری کرد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شعار هواداران علیه خودش عنوان نمود: این اتفاقات خوب نیست و ما بهتر است دراین باره صحبت کنیم. ما در روزی که نتیجه خوبی هم گرفته ایم، از این شعارها به ما رسیده است. در روزی خوب بودیم به ما پیام دادند که منتظر بودیم ببازید. اگر به جایی برسم که نتوانم کاری را از پیش ببرم، خودم می روم. مطمئن باشید تا روزی که هستم محکم کار می کنم و زمانی که حریف داوری نشوم، استعفا می دهم. باشگاه و من حریف داوران نگردیده ایم. نهایتش این بوده که داوران محروم شدند و هیچ اتفاقی نیفتاد.

یزدی همچنین تاکید نمود: امروز از هر حیث در میدان، برتر بودیم و می توانستیم به راحتی پیروز شویم. تیم ما به مرز پختگی نرسیده و بازیکنانم نمی دانند که در چه سطحی بازی می نمایند. در لیگ برتر هستند اما احساس برتر بودن را ندارند. اشتباهات ساده به ما لطمه زده است. از بازیکن باتجربه، اشتباه فاحش بعید است. باید فکری به حال این موضوع کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 135

به "یزدی: سه امتیاز را مفت از دست دادیم، حریف داوران نشده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی: سه امتیاز را مفت از دست دادیم، حریف داوران نشده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید