گلکسی بادز 2 بر اساس جدیدترین شایعه ها گران تر از چیزی است که فکر می کردیم

به گزارش باتسک، اگرچه در مراسم Unpacked ماه اوت امسال سامسونگ خبری از سری پرطرفدار گلکسی نوت نیست، اما کره ای ها هنوز هم محصولات هیجان انگیز زیادی برای معرفی در این رویداد دارند که یکی از آن ها گلکسی بادز 2 خواهد بود.

گلکسی بادز 2 بر اساس جدیدترین شایعه ها گران تر از چیزی است که فکر می کردیم

با توجه به تمامی اخبار و شایعه هایی که تا کنون درباره گلکسی بادز 2 منتشر شده است، سامسونگ طراحی این نسل را تغییر داده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، به نظر می رسد سامسونگ در پی ارائه محصولی است که شایسته نام بهترین ایرباد بی سیم با حذف نویز فعال باشد. همچنین تصاویر فاش شده از آن نشان می دهد که گلکسی بادز 2 در ترکیب رنگ های مختلف عرضه خواهد شد. در واقع سامسونگ برای رسیدن به هدفش باید بتواند رقبای قدرتمندی مانند ایرپادز پرو اپل و ایربادهای بی سیم سونی را پشت سر بگذارد که یعنی راه سختی پیش رو دارد.

قیمت مناسب هم یکی از ملاک های موفقیت محصول است. پیش از این در شایعه ها به قیمتی بین 180 تا 200 یورو برای این محصول اشاره می شد، اما چند هفته بعد اعلام شد که گلکسی بادز 2 با قیمت 149 دلار به فروش می رسد. اکنون اعلام می شود ایرباد نو کره ای ها قیمتی بیشتر خواهد داشت و بهای آن از 172.90 یورو آغاز می شود.

اگرچه این قیمت از 149 یورو که قبلا پیش بینی می شد کمی بیشتر است، اما از 200 یورو که در ابتدا گمان می شد کمتر شده است. با توجه به اینکه سامسونگ در اوایل امسال از گلکسی بادز پرو با قیمت 229 یورویی رونمایی کرد، منطقی است نسخه استاندارد و غیر پرو ایرباد امسالش ارزان تر از این مبلغ باشد.

علاوه بر قیمت، بار دیگر رندرهای نوی از گلکسی بادز 2 با رنگ مشکی گرافیتی و کیس مربع شکل سفید منتشر شده است که از ویژگی هایی مانند بهره مندی از تکنولوژی صوتی AKG خبر می دهد. گفته می شود این تکنولوژی در هماهنگی با ویژگی نویز کنسلینگ فعال می تواند صدایی قدرتمند، طبیعی و بدون اختلال را ارائه کند که البته باید تمامی این ادعاها را در دنیای واقعی آزمایش کرد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2346

به "گلکسی بادز 2 بر اساس جدیدترین شایعه ها گران تر از چیزی است که فکر می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی بادز 2 بر اساس جدیدترین شایعه ها گران تر از چیزی است که فکر می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید