گروه الوعد الحق حمله پهپادی علیه ریاض را برعهده گرفت

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه النشره، فعالان شبکه های اجتماعی بیانیه ای منتسب به گروه عراقی موسوم به الوعد الحق (فرزندان جزیره العرب) را منتشر کردند که طی آن حمله پهپادی اخیر به ریاض پایتخت عربستان را برعهده گرفته است.

گروه الوعد الحق حمله پهپادی علیه ریاض را برعهده گرفت

در این بیانیه آمده است: پس از اصرار اعراب خلیج فارس بر جنایات خود علیه ملت های منطقه و ادامه حمایت از باندهای جنایتکار داعش و گروه های تکفیری و ریخته شدن خون افراد بیگناه فرزندان جزیره العرب به وعده خود عمل کرده و با فرستادن پهپادهای رعب و وحشت به پادشاهی آل سعود دژهای آنان در کاخ الیمامه و اهداف دیگر در ریاض را هدف قرار دادند.

این بیانیه می افزاید: این آغاز انتقال معادله بازدارندگی به داخل شیخ نشین آنها در راستای انتقام خون شهداست ودر صورت تکرار جنایات بن سلمان و بن زاید ضربه بعدی به لانه شرارت در دبی خواهد بود.

گفتنی است که ائتلاف متجاوز به یمن ظهر شنبه مدعی شد که یک هدف متخاصم را در آسمان شهر ریاض پایتخت این کشور رهگیری و منهدم کرده است.

بر اساس این گزارش، شبکه الاخباریه به نقل از ائتلاف متجاوز به یمن به سرکردگی عربستان سعودی مدعی شد که یک هدف متخاصم در آسمان ریاض منهدم شده است.

تلویزیون عربستان نیز لحظاتی بعد مدعی شد که یک موشک انصارالله یمن که به سوی ریاض شلیک شده بود را رهگیری کرده است.

رسانه ها گزارش دادند که در پی اعلام خبر رهگیری موشک در آسمان ریاض، چند هواپیما جهت خود را به سمت فرودگاه دمام عربستان تغییر داده اند و فعالیت فرودگاه ریاض به حال تعلیق درآمد.

در همین حال، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در واکنش به این ادعا، گفت که نیروهای یمنی طی 24 ساعت گذشته هیچ گونه عملیات هجومی علیه متجاوزان نداشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2053

به "گروه الوعد الحق حمله پهپادی علیه ریاض را برعهده گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه الوعد الحق حمله پهپادی علیه ریاض را برعهده گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید