گرشاسبی: مشکل 3 طلبکار پرسپولیس را تا فردا حل می کنیم، بانک مرکزی نامه داد از بازار آزاد ارز تهیه کنیم

به گزارش باتسک، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: 3 نفر از ما طلبکار هستند و این موضوع را تا فردا حل خواهیم کرد.

گرشاسبی: مشکل 3 طلبکار پرسپولیس را تا فردا حل می کنیم، بانک مرکزی نامه داد از بازار آزاد ارز تهیه کنیم

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا گرشاسبی درباره قطعی شدن مدیرعاملی اش در باشگاه پرسپولیس با توجه به بحث بازنشستگی گفت: تا لحظه ای که در باشگاه حضور داشته باشم، کار می کنم چون به طرفداران پرسپولیس قول داده ام.

وی در مورد بدهی باشگاه پرسپولیس به دایی توضیح داد: خوشبختانه مسئله ای نیست.پرونده بیش از 180 نفر از طلبکاران خارجی را بستیم. از لیستی هم که تا شنبه فرصت داریم مشکل را حل کنیم 3 نفر باقی ماندند که این 3 نفر دایی، همامی و آرام طبع هستند که انشالله تا شنبه این مشکل حل خواهد شد. هرجا وظیفه ای را برعهده داشتم، نقش آماده سازی برای نفر بعدی را داشتم و خدا را شکر در پیشگاه جامعه ورزشی و خداوند تا این لحظه کم فروشی نکرده ام.

گرشاسبی درباره شایعه بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح کرد: تا این لحظه به جز 5 بازیکنی که از نیم فصل به ما اضافه خواهند شد و همه اسامی آنها را می دانند، هیچ فرد دیگری اضافه نشده است. تا این لحظه اسم جدیدی به ما اعلام نشده است. با آقای برانکو و کادرفنی هماهنگ پیش می رویم و آنها با توجه به احتیاج تیم اسامی را به ما اعلام می نمایند و ما هم در کمیته فنی آنالیز و تصمیم گیری می کنیم.

وی در خصوص دریافت جام سوپرجام گفت: فعلا نوک دست مان به جام رسیده ولی هنوز دریافت نکرده ایم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با برنامه استادیوم شبکه پنج سیما صحبت می کرد، درباره جدایی بازیکنان از پرسپولیس در نیم فصل گفت: تا این لحظه صحبت خاصی نشده اما در نیم فصل چون پنجره نقل و انتقالات ما باز خواهد شد، به بازیکنان اعلام کردیم هر کدام که قصد جدایی دارند یک ماه زودتر اعلام نمایند. الان دو پنجره از نقل و انتقالات محروم بودیم و یک بازیکن هم نتوانستیم بگیریم اما پرسپولیس باشگاه بزرگی است و به لطف حضور طرفداران در فصل گذشته چند هفته به انتها مسابقات قهرمان شدیم و قهرمان سوپرجام هم شدیم. با این محرومیت تا این مرحله لیگ قهرمان جلو آمدیم و انشالله در بازی برگشت هم در استادیوم آزادی با حضور طرفداران بتوانیم از این مرحله هم عبور کنیم.

گرشاسبی ضودرباره حل مسائل ارز دولتی گفت: به ما نامه دادند و گفتند که از بازار آزاد بگیریم. این روند باشگاه ها را با چالش و تعطیلی روبرو خواهد نمود. همه باشگاه با ما در تماس هستند و همه نگران هستند. از بانک مرکزی نامه آمده است که از بازار آزاد ارز را تهیه کنیم ولی وزیر ورزش دنبال حل مسائل باشگاه ها در این زمینه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 347

به "گرشاسبی: مشکل 3 طلبکار پرسپولیس را تا فردا حل می کنیم، بانک مرکزی نامه داد از بازار آزاد ارز تهیه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: مشکل 3 طلبکار پرسپولیس را تا فردا حل می کنیم، بانک مرکزی نامه داد از بازار آزاد ارز تهیه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید