کی روش: سانتوس در پرتغال پیروز خواهد شد

به گزارش باتسک، خبرنگاران: سرمربی 61 ساله تیم ملی کشورمان معتقد است سرمربی پیشین یونان می تواند پرتغال را به موفقیت برساند.

کی روش: سانتوس در پرتغال پیروز خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش که به همراه تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی پرتغال به منظور آماده سازی برای رقابت های جام ملت های آسیا حضور دارد، در گفت و گو با روزنامه آبولا این کشور گفت: پرتغال دست اهلش افتاد. فرناندو سانتوس مربی خیلی لایقی است که به اثبات رسانده نیازی نیست تا خود را روز به روز یا در هر مسابقه به اثبات برساند. واقعاً فرناندو را دوست دارم و مطمئن هستم که در تیم ملی پرتغال به موفقیت خواهد رسید. یک چیز هم قطعی است و اینکه روزی که به عنوان سرمربی انتخاب می شوی و قرارداد را به امضا می رسانی، روز خوبی است.

وی با اشاره به دعوت شدن مجدد جیمز و ریکاردو کاروالیو به تیم پرتغال مطرح نمود: مربی در اهداف کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت انتخاب هایی دارد. چیزی که باید مردم درک کنند این است که بدون این فوتبال آینده ای وجود ندارد. سانتوس با توجه به آگاهی و تجربه ای که دارد می داند که با حضور بازیکنان باتجربه می تواند موفقیت در آینده را تضمین کند.

سرمربی پیشین پرتغال در خصوص رقابت های یورو 2016 هم گفت: رقابت های جام ملت های اروپا کاملا متفاوت از دوره های قبل است و تعداد تیم ها و نحوه راهیابی تیم ها به مرحله پایانی هم تغییر کرده است. شکی ندارم که پرتغال به ثبات خواهد رسید، فقط لازم است که تیم متحد باشد چون زمانی که به مرحله پایانی یورو 2016 برسد داستان متفاوت است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 792

به "کی روش: سانتوس در پرتغال پیروز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: سانتوس در پرتغال پیروز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید