کاهش 8درجه ای دمای هوا در گیلان

به گزارش باتسک، محمد دادرس در مصاحبه با خبرنگاران اظهارکرد: با نفوذ سامانه هوای بارشی و خنک، از عصر امروز بارش باران در استان گیلان شروع می گردد.

کاهش 8درجه ای دمای هوا در گیلان

وی با بیان اینکه این شرایط تا روز یکشنبه هفته آینده در استان گیلان ادامه دارد، اضافه کرد: دمای هوای استان در این مدت 8 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به شدت بارش ها در روزهای جمعه و شنبه، اظهار داشت: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن رودخانه و مسیل ها به ویژه در مناطق مرکزی و شرقی دور از انتظار نیست و مسافران و شهروندان نیز باید از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری نمایند.

دادرس با بیان اینکه وزش باد و همچنین احتمال رعد و برق از دیگر پدیده های جوی این مدت در گیلان است، گفت: شالیکاران گیلانی نیز در این مدت از دِروی محصول خود خودداری نمایند.

وی یادآورشد: در حال حاضر نیز دمای هوای رشت کمی ابری تا نیمه ابری، در برخی ساعات با افزایش ابر و وزش باد و از اواخر وقت امروز نیز با رگبار باران و احتمال وقوع رعد و برق همراه خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی گیلان درباره شرایط جوی دریای خزر نیز گفت: نقشه های پیش یابی نشان دهنده نفوذ هوای پرفشار از عصر پنجشنبه تا یکشنبه بر روی سواحل جنوبی دریای خزر است.

به گفته وی ارتفاع موج نیز حداکثر 2/5 متر در سواحل بوده و برای شنا نامناسب است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 3 شهریور 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 109

به "کاهش 8درجه ای دمای هوا در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 8درجه ای دمای هوا در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید