پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به طرف روسی؛ به جای غرامت شکاری، واکسن اسپوتنیک بدهید

به گزارش باتسک، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن امروز در محل کنسولگری فدراسیون روسیه در اصفهان حضور یافت و با بوریس موریتسوف سرکنسول روسیه ملاقات و گفت وگو کرد.

پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به طرف روسی؛ به جای غرامت شکاری، واکسن اسپوتنیک بدهید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، مجتبی فریدونی در ارتباط با ملاقات امروز خود از کنسولگری فدراسیون روسیه گفت: ابتدا پیرامون بحث دریافت مبلغ جریمه پرونده رضا شکاری از باشگاه روبین کازان گفت وگو کردیم و با توجه به اینکه محکومیت این باشگاه، بسته شدن پنجره جابجایی باشگاه روبین کازان را درپی خواهد داشت پیشنهاد دادیم که پس از دریافت مبلغ جریمه به اسم حسن نیت حاضر به همکاری و ارائه هرگونه اعلام رضایت از باشگاه مذکور برای جلوگیری از بسته شدن پرونده جابجایی روبین کازان هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اسم کرد: به سرکنسول محترم روسیه اعلام کردیم پیشنهاد باشگاه ذوب آهن در ارتباط با نحوه پرداخت غرامت این است که چنانچه مقدورباشد معادل مبلغ 300 هزار دلار غرامت این باشگاه واکسن اسپوتنیک روسی جهت تزریق به بازیکنان تیم های مختلف،کادر و پرسنل باشگاه مبادله گردد. بعلاوه از جناب کنسول برای بازدید از مجموعه باشگاه و اماکن ورزشی باشگاه ذوب آهن دعوت به عمل آوردیم که ایشان هم استقبال کرد.

فریدونی گفت: اتحاد جماهیر شوری سابق و روسیه امروز نقش بسیار مهمی در تاسیس کارخانه و مجموعه های عظیم صنعتی ذوب آهن اصفهان داشته اند و از دیر باز بین طرفین ارتباطی تنگاتنگ وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2381

به "پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به طرف روسی؛ به جای غرامت شکاری، واکسن اسپوتنیک بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد باشگاه ذوب آهن به طرف روسی؛ به جای غرامت شکاری، واکسن اسپوتنیک بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید