پیام ایرانی ها به همسر رقیب علیرضا بیرانوند!

به گزارش باتسک، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ بلژیک که چند ماه در این تیم نیمکت نشین بود، در بازی با تاتنهام در لیگ اروپا و بروژ در ژوپیلرلیگ بلژیک فرصت بازی پیدا کرد، اما بعد از بازی با بروژ، با اظهارات عجیب ایوان لکو، سرمربی آنتورپ دوباره نیمکت نشین شد.

پیام ایرانی ها به همسر رقیب علیرضا بیرانوند!

رقیب بیرانوند در آنتورپ، ژان بوته فرانسوی است که در تازه ترین مصاحبه خود، ضمن اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته های گذشته تاکید کرد می دانسته که روزی جایگاهش را در آنتورپ از بیرانوند پس می گیرد.

بوته 25 ساله در مصاحبه با سایت nieuwsblad بلژیک درباره اشتباهش در بازی با خنک که باعث نیمکت نشینی او در بازی با تاتنهام شد، گفت: همه چیز با آن پاس برگشتی در آن بازی شروع شد. من همیشه سعی می کنم زیبا بازی کنم، اما مواقعی پیش می آید که باید توپ را دور کنم. همانطور که در بازی با واسلند بورن آن را انجام دادم بخصوص وقتی که بازیکنی مثل امبوکانی را در جلو داشته باشید.

وی ادامه داد: اگر بخواهم همه توپ ها را به سمت امبوکانی بزنم (پاس بلند بدهم) مطمئناً مثل الان بازی نخواهیم کرد و کل تاکتیک سرمربی خراب می شود. روش ما در فوتبال گاهی اوقات ترکیب های خارق العاده ای ایجاد می کند. به همین خاطر توانستیم تاتنهام را در خانه خودمان غافلگیر کنیم.

آیا آن پاس بد مقابل خنک که باعث شد 3-1 بازنده شوید، بزرگترین ناامیدی شما در این فصل بود؟ بوته در پاسخ به این سئوال گفت: خیر. این اشتباه یکی از اشتباهات فوتبال است. بزرگترین ناامیدی من در بازی با تاتنهام و کلاب بروژ بود (زمانی که بیرانوند درون دروازه آنتورپ بود). فکر می کنم لیاقت بازی را داشتم. من در بازی با خنک اشتباه کردم؛ بسیار خب، اما تا آن زمان اشتباهی نداشتم و مربی هم راضی بود. برای همین دلیل تغییر را درک نکردم.

بوته درباره اینکه سرمربی آنتورپ بعد از بازی با تاتنهام گفته بود که بوته به استراحت جسمی و روحی نیاز داشت تاکید کرد: به هر حال من چنین احساسی نداشتم، اما مربی تجربه بیشتری دارد و شاید ایده متفاوتی داشته باشد. من این انتخاب را پذیرفتم. این فقط اشتیاق و انگیزه مرا برای بازگشت به راستا قبل افزایش داد.

ایوان لکو سرمربی آنتورپ بعد از بازی با تاتنهام از احتمال بازی کردن دوباره بوته صحبت کرده بود. این سایت بلژیکی با اشاره به این صحبت ها، از بوته سئوال کرده است که چرا با وجود این گفته ایوان لکو، بازهم بیرانوند در بازی با کلاب بروژ درون دروازه قرار گرفت.

دروازه بان فرانسوی آنتورپ در پاسخ گفت: این برای من هم سورپرایز و شگفتی بود. او برای من روشن کرد که بعد از عملکرد خوبش در لندن می خواهد علی (بیرانوند) را در سطح لیگ هم ببیند. این فوتبال است. فراز و نشیب به تناوب وجود دارد. می دانستم که روزی جای خودم را پس می گیرم.

بوته درباره اینکه بازگشتش به درون دروازه آنتورپ خیلی سریع و بعد از بازی با کلاب بروژ رخ داد گفت: من در وهله اول با علی همدلی کردم. برای او شرایط مشخص نبود که آیا دروازه بان شماره یک سرمربی است، اما بعد از آن مسابقه این طور نبود. من چنین چیزی را در تیم موسکرون تجربه کرده بودم وقتی که مربی مجبور بود بین لوگان بیلی، اولیویه ورنر و من یکی را انتخاب کند. اما از طرف دیگر من به عنوان دروازه بان باید کمی خودخواه باشم.

دروازه بان آنتورپ درباره دشواری بازگشتش به دروازه این تیم بعد از نیمکت نشین شدن بیرانوند گفت: این یک مسئله ذهنی است. مسلماً من بیش از گذشته خودم را زیر سئوال می برم. شما باید ثابت قدم باشید و آنچه که پشت سرتان است رها کنید. اعتماد به نفس من بیشتر از قبل شده است. اتفاقات ماه دسامبر را مرحله ای از کارم می دانم که باعث قوی تر شدن من می شود. در بازی با زولته وارخم کمی نامطمئن بودم، اما در بازی با واسلند دوباره از نو شروع کردم و احساس خوبی به خودم دارم.

سئوال پایانی از رقیب علیرضا بیرانوند در آنتورپ درباره اعتراض طرفداران ایرانی به وی بابت بازی کردن است. بوته در پاسخ به این سئوال گفت: در اینستاگرام گریزی از حملات نبود (باخنده). این خنده دار و سرگرم کننده بود که بعضی از ایرانی ها بابت واکنش هموطنان خود عذرخواهی می کردند. حتی ماریون، همسرم نیز پیام هایی دریافت کرده است (از سوی ایرانی ها). او بیش از من نگران این واکنش ها بود. در فوتبال شما همیشه طرفداران و مخالفانی خواهید داشت. علی (بیرانوند) جایگاه فوق العاده ای در ایران دارد. البته که آن ها می خواهند بازی قهرمان خود را ببینند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2006

به "پیام ایرانی ها به همسر رقیب علیرضا بیرانوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام ایرانی ها به همسر رقیب علیرضا بیرانوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید