پرونده 9کاندیدای فدراسیون پزشکی ورزشی برای مراجع ذی صلاح ارسال شد

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، در مدت زمان مشخص شده برای نام نویسی کاندیداهای فدراسیون پزشکی ورزشی، 14 نفر به نام های داود آزادبخت، داود باقری، امیر حسین براتی، محمدحسین پورغریب، حسن تامینی، فرزین حلبچی، جمال عزآبادی، مهرزاد خلیلیان، ابراهیم عباسی، کرم الله علیمرادی، سعید کاظمی، محمداسد مسجدی، رضا میر ابوطالب و غلامرضا نوروزی برای تصدی پست ریاست اعلام آمادگی کردند.

پرونده 9کاندیدای فدراسیون پزشکی ورزشی برای مراجع ذی صلاح ارسال شد

پیش از ارسال پرونده این کاندیداها به وزارت ورزش محمد اسد مسجدی از شرکت در انتخابات انصراف داد. بدین ترتیب پرونده 13 کاندیدا در کمیسیون تطبیق وزارت ورزش مورد آنالیز نهاده شد.

نتیجه این آنالیز تایید صلاحیت 9 نفر از کاندیداها بود. پرونده این کاندیداها برای مراجع ذی صلاح ارسال شده تا تاییدیه نهایی از مسئولان آنها گرفته گردد.

در رابطه با چهار کاندیدای دیگر امروز چهارشنبه نشستی در وزارت ورزش برگزار می گردد تا به اعتراضات آنها رسیدگی گردد. یکی دو نفر از این کاندیداها به دلیل نقص مدرک نتوانستند تاییدیه کمیسیون تطبیق را بگیرند.

در صورتی که در نشست امروز جمع بندی مثبتی در خصوص این کاندیداها حاصل گردد پرونده آنها نیز برای مراجع ذی صلاح ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1725

به "پرونده 9کاندیدای فدراسیون پزشکی ورزشی برای مراجع ذی صلاح ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده 9کاندیدای فدراسیون پزشکی ورزشی برای مراجع ذی صلاح ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید