پرداخت تسهیلات به 3900 طرح اشتغال روستایی در ایلام

به گزارش باتسک، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تا به امروز به سه هزار و 902 طرح اشتغال روستایی در استان ایلام تسهیلات پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات به 3900 طرح اشتغال روستایی در ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، شکرالله شیرخانی گفت: استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان های برتر واقع شده است و پیروز به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است.

وی گفت: تا به امروز 3 هزار و 902 طرح اشتغال روستایی با اعتبار 218 میلیارد و دویست میلیون تومان و ایجاد پنج هزار و 791 شغل در استان ایلام پرداخت شده است.

شیرخانی اضافه نمود: از جمله اهداف مهم در اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری: توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تامین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان ها و تکمیل زنجیره فراوری و حمایت از واحدهای فراوریی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی تاکید نمود: این تسهیلات با سود 4، 6 و 10 درصد پرداخت می شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، سود تسهیلات اعطایی با نرخ 18 درصد محاسبه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1091

به "پرداخت تسهیلات به 3900 طرح اشتغال روستایی در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات به 3900 طرح اشتغال روستایی در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید