پدیده سالزبورگ، منچستریونایتد را انتخاب کرد

به گزارش باتسک، یک نشریه انگلیسی مدعی شده که سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد در سفر به اتریش توانسته هموطن و شاگرد سابقش را برای بازی در جمع شیاطین سرخ ترغیب کند.

پدیده سالزبورگ، منچستریونایتد را انتخاب کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه میرر، ارلینگ براوت هالند، مهاجم نروژی تیم فوتبال سالزبورگ اتریش که به واسطه عملکرد بسیار خوبش در این فصل مشتریان فراوانی پیدا نموده، مقصد بعدی اش را انتخاب نموده و می خواهد به منچستریونایتد برود.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد روز آدینه هفته گذشته سفری به اتریش داشته تا با هموطن خود و شاگرد سابقش در تیم فوتبال مولده نروژ دیدار کند و از او بخواهد که به قرمزپوشان اولدترافورد ملحق گردد و گویا او هم به سولسشایر چراغ سبز نشان داده است. این در حالی است که هالند مشتریان پروپاقرص دیگری مانند بوروسیا دورتموند، یوونتوس و لایپزیگ هم دارد.

در میان سه مشتری دیگر هالند، احتمال موفقیت لایپزیگ آلمان برای جذب هالند بسیار زیاد به نظر می رسد چرا که این تیم و سالزبورگ مالکان مشترک دارند و به نظر نمی رسد که مسئله ای برای جابجایی بازیکن میان دو تیم وجود داشته باشد، مگر اینکه هالند خودش نخواهد چنین اتفاقی رخ دهد که طبق ادعای میرر اینگونه هم است.

مینو رایولا مدیربرنامه های هالند که مدیربرنامه های بازیکنان سرشناس دیگری مانند پل پوگبا و ماتیس دلیخت هم هست، نمی خواهد در انتقال هالند عجله کند و ترجیح می دهد همه گزینه ها را با دقت بیشتری آنالیز کند. با توجه به رابطه نه چندان صمیمانه رایولا با منچستری ها، او ممکن است ترجیح دهد که هالند را به یکی دیگر از مشتریانش مخصوصاً یوونتوس بفروشد، باشگاهی که در این سال های اخیر از محل کمیسیون فروش بازیکن به آن درآمدهای قابل توجهی کسب نموده است.

با این حال به نظر می رسد که خود هالند مقصدش را انتخاب نموده است. پیوستن او به منچستریونایتد و قرار گرفتنش در کنار مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال می تواند مثلث خطرناکی را برای خط حمله این تیم بسازد که با توجه به پایین بودن سن این سه بازیکن، این مثلث هجومی می توانند برای مدتی طولانی به شیاطین سرخ یاری کند.

هالند 19 ساله به دلیل مصدومیت در بازی اخیر سالزبورگ مقابل هارتبرگ در بوندس لیگای اتریش به میدان نرفت و با شروع تعطیلی دو ماهه لیگ، ممکن است که دوران حضور او در این تیم، همین حالا به خاتمه رسیده باشد و از ژانویه برای تیمی دیگر به میدان برود.

در همین حال طبق اعلام نشریه دیلی میل، هالند به کشورهای آلمان و انگلیس سفر داشته تا از نزدیک امکانات زمین های تمرینی باشگاه های دورتموند، لایپزیگ و منچستریونایتد را مشاهده کند. حالا باید دید که کدام یک از مشتریان هالند حاضرند برای خرید او بیشتر هزینه نمایند، بازیکنی که ارزش فعلی او حدود 80 میلیون پوند تخمین زده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1016

به "پدیده سالزبورگ، منچستریونایتد را انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده سالزبورگ، منچستریونایتد را انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید