شرایط جشنواره تجسمی فجر در پی لغو برنامه های هنری کشور

به گزارش باتسک، مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی خاطرنشان کرد که به دنبال اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی برنامه های هنری و سینمایی در سراسر کشور، اختتامیه دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر به تعویق می افتد اما نمایشگاه تا روز دوشنبه (پنجم اسفند ماه) ادامه دارد.

شرایط جشنواره تجسمی فجر در پی لغو برنامه های هنری کشور

هادی مظفری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد که مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر که قرار بود در تاریخ نهم اسفند ماه برگزار گردد، به دنبال اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی برنامه های هنری و سینمایی در سراسر کشور، به زمان دیگری موکول می گردد.

این مقام مسوول تاکید نمود که مراسم اختتامیه جشنواره تجسمی فجر حتما برگزار خواهد شد، اما زمان قطعی آن هنوز معین نیست. هم اکنون داوران در حال آنالیز آثار هستند و در موضوع خرید آثار توسط دفتر هنرهای تجسمی نیز هیچ خللی ایجاد نخواهد شد.

او تاکید نمود که نمایشگاه این جشنواره طبق آنچه از پیش اعلام شده بود، به دلیل اینکه محل تجمع نیست تا روز دوشنبه (پنجم اسفند ماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (سوم اسفندماه) با صدور اطلاعیه ای بیان کرد که نظر به توصیه های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می رساند:تمامی برنامه های هنری و سینمایی در سالن های سراسر کشور تا انتها هفته جاری (9 /12 /98) تعطیل می گردد. بدیهی است تداوم این شرایط منوط به آنالیز مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی صلاح خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1292

به "شرایط جشنواره تجسمی فجر در پی لغو برنامه های هنری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جشنواره تجسمی فجر در پی لغو برنامه های هنری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید