وزیر امور خارجه افغانستان به ترکیه می رود

به گزارش باتسک، وزارت امور خارجه افغانستان از سفر محمد حنیف اتمر به ترکیه برای شرکت در نشست دیپلماسی آنتالیا، اطلاع داد.

وزیر امور خارجه افغانستان به ترکیه می رود

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه لحظه آخری ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرنگاران، وزارت امور خارجه افغانستان اعلام نمود که محمدحنیف اتمر، وزیر امور خارجه امشب، بیست وهفتم خرداد برای شرکت در نشست دیپلماسی آنتالیا، به ترکیه می رود.

این وزارت گفته است که این سفر دو روزه به دعوت رسمی مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه صورت می گیرد.

نشست دیپلماسی آنتالیا در خصوص موضوعات مهم بین المللی با مشارکت سطح بالای رهبران سیاسی، وزرای امور خارجه و اندیشمندان برگزاری می گردد.

وزارت امور خارجه افغانستان همچنین تأکید نموده است که در این سفر، اتمر در نشست سه جانبه افغانستان، ترکیه و ایران نیز حاضر می شود.

براساس اعلام این وزارت، قرار است که در حاشیه این سفر، محمدحنیف اتمر با همتایان و شرکای بین المللی و منطقه ای کشور در خصوص موضوعات مهم بحث می نماید.

این ملاقات در حالی انجام می گردد که قرار است با خروج نیروهای خارجی، ترکیه مسوولیت تأمین امنیت فرودگاه کابل را به عهده گیرد.

ر

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2298

به "وزیر امور خارجه افغانستان به ترکیه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر امور خارجه افغانستان به ترکیه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید