وزیر ارتباطات به اندونزی سفر کرد

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران، محمود واعظی برای شرکت در دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک مالی ایران و اندونزی به جاکارتا سفر کرد.

وزیر ارتباطات به اندونزی سفر کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور، با هدف آماده سازی اسناد همکاریهای دوجانبه به اندونزی سفر نموده است. این اسناد قرار است همزمان با سفر رئیس جمهوری اندونزی به ایران، میان دو طرف امضا گردد.

هم اکنون جلسات کارشناسی اجلاس مشترک میان مقامات دو طرف ایرانی و اندونزیایی با حضور مهدی محتشمی قائم مقام وزیر ارتباطات در امور بین الملل و لکمان معاون وزیر همکاریهای اقتصاد بین المللی اندونزی آغاز شده است. قرار است فردا با حضور وزرای دو کشور که روسای کمیسیون مشترک به شمار می روند، اجلاس ادامه پیدا کند و سند این کمیسیون بعد از تهیه توسط دو طرف امضا گردد.

محمود واعظی امروز پنج شنبه ملاقاتهای رسمی خود با مقامات اندونزیایی شامل تنی چند از وزرا و رئیس جمهوری اندونزی را انجام می دهد و طی این دیدارها در مورد توسعه روابط میان دو کشور مذاکره خواهد نمود.

جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی در قالب چهار کمیته اقتصادی و بانکی، صنعت و تجارت و سرمایه گذاری، انرژی و سایر همکاری ها مشخص شده که دو طرف مذاکرات خود را آغاز نموده اند.

طی این جلسات در مورد اسنادی که برای امضا در سفر در پیش رئیس جمهوری اندونزی به تهران تهیه شده، دو طرف مصاحبه می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 622

به "وزیر ارتباطات به اندونزی سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ارتباطات به اندونزی سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید