واکنش رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص عملکرد تیم کامپوند در مسابقات کاپ آسیایی

به گزارش باتسک، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص عملکرد تیم ملی کامپوند در مسابقات کاپ آسیایی در تایلند مطالبی را بیان نمود.

واکنش رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص عملکرد تیم کامپوند در مسابقات کاپ آسیایی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام ارزان با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

غلامرضا شعبانی بهار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد کسب دو مدال طلا و یک نقره در کاپ آسیایی تایلند توسط کمانداران، گفت: مرحله اول کاپ آسیایی در تایلند با حضور 21 کشور آسیایی، روسیه و نیوزلند برگزار گردید. بر اساس برنامه ها از سه ماه قبل تصمیم گرفتیم فقط تیم کامپوند را اعزام کنیم. تیم ریکرو نیز پیش از این به کشورهای اسلامی در بنگلادش اعزام شد. ما در ادوار گذشته هم در کاپ آسیایی توفیقاتی داشتیم اما در این دوره چهره های جدیدی حضور داشتند. در این دوره پالیزبان به عنوان یک جوان به مدال رسید بعلاوه برای اولین بار در تاریخ بازی های قهرمانی در آسیا در میکس به مدال طلا رسیدیم .

وی در ادامه اضافه نمود: در بخش بانوان خوب ظاهر شدیم اما به هر حال کامپوند زنان از مردان ضعیف تر است. ویدا حلیمیان در انفرادی، میکس و تیمی خوش درخشید. وی در میکس طلا گرفت و در انفرادی با بدشانسی از کسب مدال باز ماند و چهارم شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تاکید نمود: برای محک زدن بچه ها کاپ آسیایی فرصت خوبی بود بعلاوه اگر مسئله ای ایجاد نگردد برای کاپ جهانی در چین اعزام خواهیم داشت. ریکرو برای کاپ جهانی در شانگهای قطعا اعزام می گردد. بعلاوه از 2 اردیبهشت ماه تیم ریکرو و شاید بخشی از بچه های کامپوند در گوانجوی چین اردوی تدارکاتی خواهند داشت. 14 اردیبهشت هم با قطار راهی شانگهای خواهند شد. ملی پوشان از 2 خرداد اردو خواهند داشت و 19 خرداد راهی قهرمانی جهانی در هلند خواهند شد.

وی تاکید نمود: حضور کامپوند در مسابقات هلند بستگی به شرایط اقتصادی ما دارد اما در مجموع اولویت ما برای اعزام ریکرو است چرا که کسب سهمیه المپیک را در پیش دارند.

شعبانی بهار اضافه نمود: اردوی تدارکاتی جانبازان و معلولان نیز اردیبهشت ماه در باشگاه الیاف شروع می گردد و آنها نیز 12 خرداد ماه تا 19 خرداد در مسابقات جهانی هلند حضور خواهند داشت.

وی در مورد بودجه فدراسیون هایی که بخش معمولان را نیز پوشش می دهند، اظهار داشت: پارالمپیک به صورت سنتی از ورزشکاران پارالمپیکی حمایت می نماید ولی ما انتظار داریم برای بخش جانبازان و معمولان بودجه ای مجزا در اختیار فدراسیون قرار داده گردد.

وی در مورد حضور زهرا نعمتی در مسابقات پیش رو گفت: وی به اردو اضافه می گردد و در گوانجو، شانگهای و هلند در تیم خواهد بود. در مسابقات پارا جهانی هلند نیز حضور خواهد داشت.

وی در انتها توضیح داد: احتمالا در ریکرو یک رکوردگیری از چند نفر از ورزشکاران خواهیم داشت. ما یک فراخوان برای تیم ملی در فروردین ماه خواهیم داد. ترکیب تیم اعزامی به چین قطعی نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1101

به "واکنش رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص عملکرد تیم کامپوند در مسابقات کاپ آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص عملکرد تیم کامپوند در مسابقات کاپ آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید