واکسن کرونای چین روی 56 هزار مسافر تاثیرگذار بود

به گزارش باتسک، به گزارش خبرنگاران به نقل از گلوبال تایمز، مدیرعامل شرکت داروسازی سینوفارم در چین ادعا می نماید هیچ یک از 56 هزار نفری که واکسن بالقوه این شرکت را دریافت و به خارج از کشور سفر کردند، به کووید19 مبتلا نشدند.

واکسن کرونای چین روی 56 هزار مسافر تاثیرگذار بود

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

لیو جین ژن مدیر عامل سینوفارم در یک کنفرانس خبر خاطرنشان کرد تا به امروز 100 هزار نفر واکسن بالقوه توسعه یافته در این شرکت برای مقابله با کووید19 را دریافت نموده اند و درهیچ کدام عوارض شدیدی رصد نشده است. عده ای از این افراد نیز پس از تزریق واکسن به خارج از کشور سفر کردند اما هیچ کدام به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.

بعضی از دریافت کنندگان این واکسن بالقوه کارمندان شرکت ملی نفت چین ، شرکت پتروشیمی چین و هواوی بوده اند.

به گفته لیو از 99 کارمند هواوی که در مکزیک مستقر هستند، 81 نفر واکسن بالقوه این شرکت را دریافت کردند. 10 کارمند واکسینه نشده با شیوع کووید19 در تاسیسات هواوی در مکزیک به آن مبتلا شدند.

درهمین راستا تائو لینا یکی از کارشناسان واکسن در شانگهای در این باره می گوید؛ این واقعیت که هیچ یک از دریافت کنندگان واکسن تابه حال به ویروس کرونا مبتلا نشده اند، نشان دهنده کارآمدی آن است.

همچنین تائو معتقد است این اطلاعات نشان می دهد احتمالا واکسن به زودی به بازار عرضه می گردد.

واکسن بالقوه کووید19 که در سینوفارم توسعه یافته از ماه ژوئن وارد مرحله سوم آزمایش بالینی شد و در امارات متحده عربی، مصر،بحرین، پرو و مراکش به بیش از 50 هزار داوطلب تزریق شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1899

به "واکسن کرونای چین روی 56 هزار مسافر تاثیرگذار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونای چین روی 56 هزار مسافر تاثیرگذار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید