واحدهای مسکونی مقاوم در اختیار حاشیه نشینان تبریز قرار می گیرد

به گزارش باتسک، خبرنگاران: نایب رئیس شورای شهر تبریز گفت: براساس برنامه های تدوین شده در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی، واحدهای مسکونی جدیدی که بتواند در مقابل حوادث طبیعی مقاوم باشد، ایجاد و در اختیار حاشیه نشینان قرار می گیرد.

واحدهای مسکونی مقاوم در اختیار حاشیه نشینان تبریز قرار می گیرد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از تبریزبه نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سعید محدث با بیان اینکه توسعه شهر باید به سمت مناطقی باشد که نسبت به سایر نقاط امن تر هستند، اظهار کرد: بر اساس برنامه های تدوین شده در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی، واحدهای مسکونی جدیدی که بتواند در مقابل حوادث طبیعی مقاوم باشد، ایجاد و در اختیار حاشیه نشینان قرار می گیرد.

وی با بیان این که فاز اول این طرح در منطقه خاوران عملیاتی می شود، شرح داد: بر اساس هماهنگی های اجرا شده با شرکت های خدمات رسان از قبیل آب، برق، گاز، فاضلاب و مخابرات، تقویت زیرساخت های سکونتی این منطقه در دستور کار مدیریت شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: علاوه بر موضوع انتقال سکونتگاه ها، بحث مسیرگشایی نیز حایز اهمیت بوده و شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، این موضوع را جزو اولویت های خود قرار داده است.

محدث با تاکید بر اجرای رویکردهای مدیریتی در حوزه مدیریت بحران، گفت: ارایه آموزش های مورد نیاز در حوزه سازمان های مدیریت بحران شهرداری تبریز و آتش نشانی و خدمات ایمنی، با همکاری مراکز آموزش عالی و عمومی، راه چاره اساسی و ریشه ای در کاهش تلفات و خسارات حوادث طبیعی است.

وی با بیان این که در یک نگاه فراگیر باید تمام اقشار جامعه را در موضوع آموزشهای مدیریت بحران سهیم بدانیم، شرح داد: به این منظور آموزش بانوان خانه دار به واسطه کثرت ساعات حضورشان در خانه، موثر و کارساز خواهد بود. می توان در مساجد، مدارس یا سالن های ادارات به آموزش بانوان خانه دار اهتمام داشت. این آموزش ها می تواند در قالب های هنری مانند نمایش نیز ارایه شود که در این صورت اثرگذاری بیشتری خواهند داشت.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1423

به "واحدهای مسکونی مقاوم در اختیار حاشیه نشینان تبریز قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای مسکونی مقاوم در اختیار حاشیه نشینان تبریز قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید