نهمین مناظره انتخاباتی دموکرات ها؛ حمله نامزدها به بلومبرگ

به گزارش باتسک، نامزدهای دموکرات که برای شکست ترامپ در انتخابات نوامبر کوشش می نمایند، به شدت از مایکل بلومبرگ دیگر نامزد این حزب انتقاد نموده اند.

نهمین مناظره انتخاباتی دموکرات ها؛ حمله نامزدها به بلومبرگ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، نهمین مناظره انتخاباتی نامزدهای حزب دموکرات روز چهارشنبه در شرایطی برگزار گردید که همه نقدها و هجمه ها متمرکز بر یک نفر شد و او کسی نبود غیر از مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک.

بر اساس این گزارش، بلومبرگ نامزد میلیاردر دموکرات در این مناظره آماج حملات و نقدها سایر نامزدهای دموکرات نهاده شد. این مناظره در سالنی در شهر لاس وگاس برگزار گردید.

واران

الیزابت وارن یکی از نامزدهای دموکرات در اظهاراتی گفت: ما در حال رقابت علیه میلیاردری هستیم که اظهارات توهین آمیزی را نسبت به زنان بیان نموده است. من درباره ترامپ صحبت نمی کنم، من درباره شهردار بلومبرگ صحبت می کنم. دموکرات ها پیروز انتخابات نخواهند بود اگر نامزد آنها کسی باشد که سابقه طولانی از مخفی کردن درآمد و مالیاتش داشته باشد و سابقه توهین به زنان.

بوتجج

پیت بوتجج شهردار سابق ساوث بند نیز گفت: بیشتر آمریکایی ها نمی دانند اگر مجبور شوند بین یک نامزد سوسیالیست که تصور می نماید پول ریشه و عامل اصلی بدبختی و شرارت است و یک نامزد میلیاردر که تصور می نماید پول عامل اصلی قدرت است، کدام یک را انتخاب نمایند. بیایید کسی را انتخاب کنیم که واقعا در بین طبقه متوسط مردم زندگی نموده است. بیایید کسی را انتخاب کنیم که یک دموکرات واقعی است.

بایدن

جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا نیز در اظهاراتی ضمن انتقاد از سیاست های بلومبرگ در زمان شهرداری نیویورک، گفت: سیاست های بلومبرگ برای بسیاری از سیاهپوستان و اتباع آمریکای لاتین نامتناسب بوده است.

وی اضافه نمود: واقعیت این است که او شهر نیویورک را به خوبی اداره ننموده است. سیاست های وی موجب شد تا 5 میلیون جوان سیاهپوست در این شهر با فشارهای زیادی روبرو شوند و زمانی که ما در دولت اوباما قصد دخالت داشتیم، او گفت که نیازی به دخالت نیست. دولت اوباما سعی کرد تا به این سیاست خاتمه دهد.

کلوبوچار

امی کلوبوچار دیگر نامزد دموکرات نیز گفت: واقعا از حضور بلومبرگ در این صحنه استقبال می کنم. تصور می کنم او نباید خودش را پشت تبلیغات تلویزیونی مخفی کند و برای این روز بزرگ کاملا آماده هستیم.

سندرز

برنی سندرز نیز تاکید نمود: ما صدایی را از مردمی دریافت نموده ایم که می گویند دیگر از میلیاردرهایی مثل بلومبرگ خسته شده اند، میلیاردرهایی که شاهد رشد فزاینده ثروت شان هستند، آن هم در شرایطی که بیش از 500 هزار نفر شب ها در خیابان ها می خوابند. شاید وقت آن رسیده باشد که طبقه کارگر در آمریکا بخشی از قدرت را در دست بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1276

به "نهمین مناظره انتخاباتی دموکرات ها؛ حمله نامزدها به بلومبرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین مناظره انتخاباتی دموکرات ها؛ حمله نامزدها به بلومبرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید