نظارت نیروی انتظامی استان مرکزی در سرانجام سال افزایش می یابد

به گزارش باتسک، خبرنگاران: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فرا رسیدن ایام پایانی سال و حضور هرچه بیشتر شهروندان در مراکز تجاری و صنعتی، شروع مسافرت ها ودیگر موارد حساسیت ماموریتی در ثبات نظم وامنیت را در استان فزاینده ساخته است.

نظارت نیروی انتظامی استان مرکزی در سرانجام سال افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران از اراک، سردار عزیزالله ملکی پیش ازظهر امروز در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی یکى از مهم ترین عوامل ایجاد ثبات و پایدارى در هر مجموعه را رعایت نظم و انضباط اجتماعی خواند و گفت: بدون توجه به مولفه های نظم و ثبات در هر مجموعه به هیچ وجه نمی توان انتظار داشت که به اهداف تعیین شده دست پیدا کرد و ثبات و دوام خود را حفظ کند.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی و راهبری نیروی انتظامی در استان حفظ ثبات نظم و امنیت اجتماعی و ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به شهروندان در ماموریت های خاتمهی سال است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی شرح داد: با توجه به اینکه نیروى انتظامى از جمله سازمان هایى است که بیشترین سطح تماس و ارتباط با مردم را دارد، رعایت قوانین و مقررات در تمام ابعاد ماموریتی از اهمیت بسیار برخوردار باشد و لازم است این مهم باید به بهترین شکل در رفتار و عملکرد کارکنان پلیس در استان نمود پیدا کند.

سردارملکی بااشاره به دستاوردهای پلیس استان در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی اظهار داشت: نوع هدف در نیروی انتظامی ارتقاء امنیت اجتماعی و خدمت رسانی مطلوب و پاسخگویی به نیازهای انتظامی شهروندان بوده که تا به امروز با عزم جمعی این مهم رضایت مندی شهروندان را به همراه داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به نوع ماموریت های پیش رو پلیس استان تا خاتمه سال گفت: فرا رسیدن ایام خاتمهی سال و حضور هرچه بیشتر شهروندان در مراکز تجاری و صنعتی، شروع مسافرت ها ودیگر موارد حساسیت ماموریتی در ثبات نظم وامنیت را فزاینده ساخته که در استان سعی شده با برنامه ریزی هدفمند و استفاده از حداکثر توان تجهیزاتی و امکانات، آسودگی خاطر شهروندان به بهترین شکل بسترسازی شود.

وی اضافه نمود: حضور کارکنان ستادی با برنامه ریزی مدون و کاربردی در ایجاد امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی را در کنار کارکنان اجرایی بخشی از اقدامات پلیس در حوزه حفظ ثبات نظم و به ویژه کاهش سرقت در استان به شمار می رود.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1265

به "نظارت نیروی انتظامی استان مرکزی در سرانجام سال افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت نیروی انتظامی استان مرکزی در سرانجام سال افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید