موافقت 76 رصد مردم روسیه با تمدید دوران ریاست جمهوری پوتین

به گزارش باتسک، نتایج نظرسنجی پای صندوق در همه پرسی یک هفته ای اصلاح قانون اساسی روسیه نشان می دهد تا به امروز 76 درصد از مردم این کشور با این اصلاحات موافق بوده اند.

موافقت 76 رصد مردم روسیه با تمدید دوران ریاست جمهوری پوتین

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتایج آنالیز آرای همه پرسی اصلاح قانون اساسی در روسیه نشان داد، 76 درصد از مردم این کشور با اصلاحاتی که می تواند به تمدید دوره ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین منتج گردد، موافق هستند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، مؤسسه افکارسنجی VTsIOM روز دوشنبه با انتشار این نتایج گفت تا کنون بیش از سه چهارم مردم روسیه از اصلاحاتی که می تواند به ریاست جمهوری پوتین تا سال 2036 منتج گردد، استقبال نموده اند.

طبق آنالیز تصادفی آرای شرکت کنندگان در این همه پرسی که همچنان در جریان است، از میان 163124 رأی دهنده در 800 پایگاه رأی گیری در 25 منطقه روسیه، 23.6 درصد با این اصلاحات مخالف بودند.

این اصلاحات در ژانویه امسال رونمایی شدند و مجلس روسیه در ماه مارس از آن ها حمایت و تصویب شان کرد، اما خواهان برگزاری یک همه پرسی برای جلب حمایت عمومی شد.

این همه پرسی که قرار بود 22 آوریل امسال در روسیه برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و صبح روز پنج شنبه، بیست و پنجم ژوئن، شروع شد و تا سی ام این ماه ادامه خواهد داشت. برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد، این همه پرسی به مدت یک هفته انجام خواهد شد.

روز شنبه رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه گزارش داد که تا آن روز بیش از 21 میلیون نفر از مردم روسیه در این همه پرسی مشارکت داشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1677

به "موافقت 76 رصد مردم روسیه با تمدید دوران ریاست جمهوری پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت 76 رصد مردم روسیه با تمدید دوران ریاست جمهوری پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید