مهدی عبدی: شک نکنید پرسپولیس سال جاری قهرمان آسیا می گردد

به گزارش باتسک، تهران (پانا) - مهاجم پرسپولیس به انتخاب شدن گلش بعنوان بهترین گل مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

مهدی عبدی: شک نکنید پرسپولیس سال جاری قهرمان آسیا می گردد

برای سفر با تور پوکت پاییز همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

مهدی عبدی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص انتخاب گلش به النصر عربستان به عنوان بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی خوشحالم که این گل با ارزش به عنوان بهترین گل هفته انتخاب شد. واقعا باید از همه اعضای کادرفنی و هم تیمی هایم تشکر کنم که به من یاری کردند تا این گل را بزنم. البته سانتر بشار آنقدر خوب بود که واقعا حیف بود اگر این توپ گل نمی شد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کردی بتوانی در این بازی حساس روی سر مدافع گرانقیمتی مثل مایکون گل بزنی اضافه کرد: واقعا گل زدن به این تیم سخت بود اما من انگیزه زیادی برای گلزنی در این بازی داشتم. خوشبختانه با همه بازیکنان کوشش زیادی کردیم و این گل حاصل کار تیمی بود. البته قبل از رفتن به استادیوم آقای مطهری به من گفت در این بازی گل می زنی و با سر هم گل خواهی زد. خوشحالم که رو سفید شدم.

عبدی در خصوص اینکه چقدر احتمال می داد این گل به عنوان بهترین گل هفته در آسیا انتخاب گردد ادامه داد: من گل زدم تا پرسپولیس پیروز باشد. واقعا به این مسائل فکر نمی کردم اما حالا خوشحالم که این گل حساس به عنوان بهترین گل انتخاب شده است.

پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد؟ مهاجم جوان سرخ پوشان در این خصوص گفت: بله! چرا که نه؟ ما کوشش زیادی نموده و خواهیم کرد و شک نکنید سال جاری قهرمان آسیا خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1869

به "مهدی عبدی: شک نکنید پرسپولیس سال جاری قهرمان آسیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی عبدی: شک نکنید پرسپولیس سال جاری قهرمان آسیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید