محمد الحوثی: کشورهای بزرگ به دنبال ویدیوهای نابودی سلاح های اروپایی و آمریکایی در یمن هستند

به گزارش باتسک، عضو شورای سیاسی انصارالله ویدیویی را از عملیات قهرمانانه یک رزمنده یمنی منتشر و فاش کرد، کشورهای بزرگ خواهان دسترسی به تصاویر مربوط به نابودی تجهیزات و خودروهای زرهی ارتش سعودی و مزدوران یمنی در عملیات نصر من الله هستند.

محمد الحوثی: کشورهای بزرگ به دنبال ویدیوهای نابودی سلاح های اروپایی و آمریکایی در یمن هستند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی مستقر در صنعا و رئیس کمیته عالی انقلابی یمن ویدیویی را در صفحه اختصاصی خود در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد یک رزمنده یمنی با یک اسلحه کلاشنیکف یک خودروی زرهی سعودی را به همراه راننده اش به غنیمت گرفته است.

وی ضمن انتشار این ویدیو، نوشت: خودروی زرهی سعودی را ببینید که کلاشنیکف یک دلاور یمنی آن را متوقف نموده است. این صحنه دروغ بودن ادعای ائتلاف متجاوز درباره دلیل شکست را اثبات می نماید.

الحوثی تاکید نمود: تصاویر ویدیویی خاصی که سفیران کشورهای بزرگ از ما درخواست نموده اند توسط دوربین قهرمانان رسانه جنگ گرفته شده و تصاویر نابودی سلاح های آمریکایی و اروپایی موجود در نزد کشورهای شرکت نماینده در ائتلاف متجاوز سعودی در یمن را مستند نموده اند.

وی افزود: این تصاویر اهمیت بزرگنمایی رسانه های کشورهای فراوری نماینده این سلاح های آمریکایی و اروپایی و هیبت و صندلی آنها را زیر سوال می برند زیرا این رسانه ها سعی می نمایند نشان دهند که این سلاح ها مستحکم و کارآمد هستند اما رزمنده یمنی ناکارآمدی این سلاح ها را اثبات کرد.

الحوثی در توییت دیگری توصیه کرد، رسانه جنگ تصاویر و جلوه های ویژه ای برای سینما و شبکه هایی فراوری کند که تمایل به مستند سازی جنگ علیه یمن به وسیله فیلم های مستند دنباله دار با موضوع عملیات نصر من الله و دیگر عملیات ها دارند.

وی گفت: دنیا حجم این جنگ را درک نموده و به زودی به دنبال فراوری فیلم های واقعی از قهرمانان آن که همان اعضای ارتش و کمیته های مردمی یمن هستند، خواهد گشت.

انصارالله ابتدای اکتبر خاطرنشان کرد، نیروهای رزمنده ارتش یمن پیروز شدند بیش از 350 دستگاه خودروی زرهی و تجهیزات نظامی را طی دو مرحله عملیات نصر من الله در شهرستان های کتاف در شرق استان صعده در مرزهای مشترک با عربستان نابود نمایند و نیز بر 500 کیلومتر مربع از مساحت مناطقی شامل دره آل ابوجباره، دو منطقه الفرع و الصوح در کتاف و ارتفاعات مشرف بر نجران در جنوب غرب عربستان مسلط شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 806

به "محمد الحوثی: کشورهای بزرگ به دنبال ویدیوهای نابودی سلاح های اروپایی و آمریکایی در یمن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد الحوثی: کشورهای بزرگ به دنبال ویدیوهای نابودی سلاح های اروپایی و آمریکایی در یمن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید