مایکروسافت پروژه دستگاه استریم بازی خود را کنار گذاشت

به گزارش باتسک، تنها یک روز پس از انتشار خبر اینکه مایکروسافت روی یک کنسول کوچک به نام کی استون (Keystone) کار می نماید، می گذرد. این کنسول کوچک قرار بود با هدف تمرکز روی گیمینگ ابری ساخته گردد. حال اینطور که به نظر می رسد این کمپانی تصمیم گرفته تا پروژه کی استون را کنار بگذارد.

مایکروسافت پروژه دستگاه استریم بازی خود را کنار گذاشت

یکی از کارمندان مایکروسافت به رسانه گفته:

مایکروسافت سال گذشته بیان کرد که روی یک دستگاه کوچک کار می نماید. این دستگاه به طور کامل وابسته به گیمینگ ابری بوده و به طور مستقیم به تلویزیون متصل خواهد شد. نکته اینجاست که این دستگاه احتیاجی به سخت افزار کنسول نداشته و به همین علت قیمت پایین تری هم دارد. حتی چندی پیش نیز اعلام شد که فرایند ساخت این دستگاه نیز ادامه دارد.

سیستم استریم و گیمینگ ابری همچنان احتیاج به پیشرفت دارد. این پروژه مایکروسافت یک رویکرد مثبت به این سمت بود اما زمانی که خود سیستم استریم مشکل داشته باشد، ساخت یک دستگاه انحصاری نیز بی هدف خواهد بود. با اینحال مایکروسافت در این مدت آزمایشات زیادی انجام داد ولی نتوانست به نتیجه مطلوب برسد. همینطور اینکه باید سرورهای گیمینگ ابری خود را نیز بهتر کند. به علت اینکه این سیستم حتی در کشورهایی که اینترنت قوی هم دارند، عملکرد چندان مناسبی ندارد. به همین علت مشکل باید از ریشه حل گردد و سپس به بحث های جانبی پرداخته گردد.

منبع: Gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 2690

به "مایکروسافت پروژه دستگاه استریم بازی خود را کنار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت پروژه دستگاه استریم بازی خود را کنار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید