مادورو خواهان استفاده از دستورالعمل کرونایی روسیه شد

به گزارش باتسک، رئیس جمهور ونزوئلا اظهار داشت تصمیم گرفته امکان استفاده از دستورالعمل های روسیه در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا را آنالیز کند.

مادورو خواهان استفاده از دستورالعمل کرونایی روسیه شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از آرتی عربی، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا، از تصمیم این کشور برای اجرای دستورالعمل های روسیه برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اطلاع داد.

مادورو اظهار داشت: قصد داریم امکان استفاده از دستورالعمل های روسیه در درمان بیماری ناشی از ویروس کرونا را در کشور آنالیز کنیم. اطلاعات به دست آمده که نشان می دهد روسیه روش های بسیار کارآمد و تاثیرگذاری را در درمان بیماری کووید-19 ایجاد نموده است.

رئیس جمهور ونزوئلا خطاب به مسئولان کشورش گفت: از شما می خواهم که این روش ها را با یاری کارشناسان و با سفیر روسیه و مقامات این کشور و همچنین سفیر ما در مسکو تحلیل و آنالیز کنید و نتیجه و پاسخ آن را در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاع من برسانید.

مادورو به دنبال آنالیز امکان خریدن و اعتماد به دستورالعمل های روسیه در مقابله با شیوع ویروس کرونا و درمان مبتلایان است.

مقامات ونزوئلا همچنین اظهار داشتند که مرحله سوم آزمایش های بالینی واکسن کرونا که فراوری ویژه این کشور است، شروع شده است.

دولت ونزوئلا در 13 مارس اولین مورد از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را اعلام و بلافاصله ممنوعیت آمد و شد و قرنطینه سراسری را اجرایی نموده و از 10 اوت کاهش تدابیر پیشگیرانه را شروع کرد.

به گفته وزارت بهداشت ونزوئلا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این کشور تا به امروز بیش از 72 هزار نفر مبتلا و بیش از 600 مبتلا جان باخته اند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1824

به "مادورو خواهان استفاده از دستورالعمل کرونایی روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو خواهان استفاده از دستورالعمل کرونایی روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید