فعالیت ماست بندی های سنتی و بدون مجوز ممنوع

به گزارش باتسک، خبرنگاران/همدان رئیس کمیسیون بازرسی و نظارت اتاق اصناف کشور گفت: فعالیت لبنیاتی ها و ماست بندی های سنتی و بدون مجوز ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می گردد.

فعالیت ماست بندی های سنتی و بدون مجوز ممنوع

موسی الرضا غفاریان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه فعالیت ماست بندی های پاستوریزه و مجوزدار بدون مانع است، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد 23 لبنیاتی و ماست بندی پاستوریزه فعالیت دارند که از این تعداد 15 مورد دارای مجوز بوده و هشت مورد نیز در راستای اخذ مجوز در دست اقدام قرار دارند.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد در ادامه با اشاره به وجود 3000 واحد صنفی در قالب 17 اتحادیه صنفی در این شهرستان گفت:این واحدهای صنفی همکاری قابل تحسینی در رابطه با تعطیلی مغازه های خود و پیوستن به کمپین در خانه می مانیم و قطع زنجیره سرایت و انتقال کرونا داشته اند.

وی اعلام نمود: در حال حاضر بیش از 90 درصد مغازه های اسدآباد تعطیل بوده و تنها واحدها و مغازه های ضروری چون خواروبار فروشی ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، قصابی و مرغ فروشی های سطح شهر فعال هستند و موارد کمی از واحدها در رابطه با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان سرپیچی نموده اند.

وی از پلمب 83 مغازه به علت سرپیچی از انجام مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان اطلاع داد و توضیح داد: تمامی صنوف در حال فعالیت شهرستان به منظور مقابله با کرونا و محدودیت تبادل وجه نقد به دستگاه کارتخوان مجهز شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 1452

به "فعالیت ماست بندی های سنتی و بدون مجوز ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت ماست بندی های سنتی و بدون مجوز ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید