فتاحی: در صورت عدم سفر استقلال خوزستان احتمال هر جریمه ای برای ما وجود دارد، مگر نفت مشکل نداشت؟

به گزارش باتسک، مسئول مسابقات سازمان لیگ گفت: قطعا در صورت عدم حضور استقلال خوزستان در عمان جرایمی برای ما در نظر گرفته می گردد و احتمال هر تصمیمی وجود دارد.

فتاحی: در صورت عدم سفر استقلال خوزستان احتمال هر جریمه ای برای ما وجود دارد، مگر نفت مشکل نداشت؟

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عدم سفر استقلال خوزستان به عمان برای برگزاری دیدار با الهلال عربستان گفت: بازیکنان استقلال خوزستان با این اقدام اشتباه می نمایند و قطعا ضرر آن را خودشان می ببینند. تیم های باشگاهی مانند تیم ملی نماینده فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

وی توضیح داد: هیچ فرقی بین این تیم ها با تیم ملی وجود ندارد و قطعا اگر نماینده فوتبال ما در آسیا به میدان نرود با جریمه روبرو خواهد شد و فوتبال ما ضرر می نماید.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا احتمال برخوردهای شدیدتر غیر از جریمه اقتصادی وجود خواهد داشت، گفت: قطعا در صورت عدم حضور این تیم جرایمی برای ما در نظر گرفته می گردد و احتمال هر تصمیمی وجود دارد.

فتاحی در خاتمه در مورد اینکه این مشکل حل خواهد شد، بیان کرد: استاندارد خوزستان قول داده این مشکل را حل نماید. ضمن اینکه تیم استقلال خوزستان اینگونه نیست که اصلا دریافتی نداشته باشد. نفت که قهرمان جام حذفی شد مگر مشکل نداشت؟

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: batask.ir شناسه مطلب: 962

به "فتاحی: در صورت عدم سفر استقلال خوزستان احتمال هر جریمه ای برای ما وجود دارد، مگر نفت مشکل نداشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: در صورت عدم سفر استقلال خوزستان احتمال هر جریمه ای برای ما وجود دارد، مگر نفت مشکل نداشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید